//

iPhone 4 blokkeert steeds help!

iPhone 4 blokkeert steeds help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kocht begin augustus een nieuwe i phone 4 ( dacht ik toch, blijkt het een gereviseerd toestel of zoiets te zijn, wat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-13, 09:56
Floskr Floskr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 4 blokkeert steeds help!

Hallo,

Ik kocht begin augustus een nieuwe i phone 4 ( dacht ik toch, blijkt het een gereviseerd toestel of zoiets te zijn, wat dit ook moge zeggen)... Sinds vorige maand loopt hij regelmatig vast. Ik kan niks meer doen, scherm staat volledig stil, zelf uitschakelen verloopt moeilijk... Ik vermoed dat het te maken heeft met het zoeken naar Wi-Fi... Maar heb er eigenlijk geen verstand van...

Hij valt niet meer onder garantie...

Iemand v jullie nog een idee wat ik kan proberen... Terugzetten naar fabrieksinstellingen, resetten, ... Noem maar op reeds geprobeerd...

Help!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-13, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eerst en vooral in de Diagnostics na waarom het ding vastloopt.
  #3  
Oud 24-10-13, 11:01
Floskr Floskr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Kijk eerst en vooral in de Diagnostics na waarom het ding vastloopt.
Waar vind je die diagnostics dan? Ik ken niks v software, een leek op dat vlak...

Bedankt alvast!
  #4  
Oud 24-10-13, 11:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij is iOS in het Engels, dus: Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data
  #5  
Oud 25-10-13, 15:20
MJMB MJMB is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 28
Standaard

Zelf net een nieuwe iphone 5. Bleef op dag 2 meteen een keer 'hangen'. reageert op geen enkele toets meer. Na verloop van enkele minuten herstart het toestel vanzelf. Gebeurde diezelfde dag nog een keer. Harde reset gegeven en dacht dat het probleem was opgelost. Geen DOA (Dead On Arrival) gedaan omdat ik dan 5 dagen zonder toestel zit en daarbij apps opnieuw kan downloaden.
Gisteren, 2 weken later, liep toestel weer vast. Dit keer in navigatie app. Na verloop van tijd herstartte toestel vanzelf. Hoop dat wellicht iOS 7.0.3 een oplossing biedt.

N.a.v. suggestie timosha gekeken in Diagnostics. Vindt daar op het tijdstip een '...panic.plist met een 'crashreporter Key:' en een hoop tekst dat mij niets zegt. Is daar iets mee te doen? bv. naar iCentre gaan oid?
  #6  
Oud 25-10-13, 15:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MJMB Bekijk bericht
N.a.v. suggestie timosha gekeken in Diagnostics. Vindt daar op het tijdstip een '...panic.plist met een 'crashreporter Key:' en een hoop tekst dat mij niets zegt. Is daar iets mee te doen? bv. naar iCentre gaan oid?
Als er op een iPhone 5 met iOS 7.0.3 Kernel Panics (panic.plist) optreden dan kan dit op een hardware fout wijzen. Tenzij er op die iPhone een backup met jailbreak restanten werd teruggezet.
  #7  
Oud 25-10-13, 15:34
MJMB MJMB is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 28
Standaard

Dank timosha. Ik heb geen jailbreak activiteiten uitgevoerd. Zal dus duiden op HW probleem. Ma.w. terugsturen naar leverancier. Correct?
  #8  
Oud 25-10-13, 15:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MJMB Bekijk bericht
Ma.w. terugsturen naar leverancier. Correct?
Yep. Synchroniseer de iPhone eerst met iTunes 11.1.2 op de Mac. De crash reports worden dan in de OS X Console gezet. Die kan je dan uitprinten en meesturen naar de leverancier. Doe dit alvorens de iPhone naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.
  #9  
Oud 25-10-13, 15:39
MJMB MJMB is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 28
Standaard

Helemaal top deze extra info. Ga ik doen en hopen dat ik tussentijds een vervangend toestel krijg.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2013 om 15:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep. Synchroniseer de iPhone eerst met iTunes 11.1.2 op de Mac. De crash reports worden dan in de OS X Console gezet. Die kan je dan uitprinten en meesturen naar de leverancier. Doe dit alvorens de iPhone naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.
OS X Console… heb even gezocht maar kan ik niet vinden op m'n MacBook. :confuser: Heb je een tip? THX
  #10  
Oud 25-10-13, 16:14
69FrankV 69FrankV is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Mijn Iphone ( dochter) loopt vast na een update. Blijft hangen op afbeelding sluit toestel aan met kabel op Itunes. Itunes zegt herstel uitvoeren . Mar na software downloading vindt hij de iPhone niet meer.
Wat te doen.???
  #11  
Oud 25-10-13, 16:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MJMB Bekijk bericht
OS X Console… heb even gezocht maar kan ik niet vinden op m'n MacBook. :confuser: Heb je een tip? THX
De OS X Console staat in een Nederlandstalig OS X onder Hulpprogramma's en in het Engels onder Utilities.

  #12  
Oud 25-10-13, 16:52
MJMB MJMB is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 28
Standaard

Zo, dat had ik nooit gevonden. Goed te weten, ook voor andere toepassingen. THX!
Vraag nu is wat ik hiervan moet opsturen. Staan diverse folders met bestanden (Baseband, com.apple.driver.Com, Diagnostics, Retired)

Onder 'retired' vind ik wel iets met een crash. Maar dat betreft een oude iPhone 4S…
Heb inmiddels wel een kopie gemaakt van de informatie in Diagnostics (instellingen iOS, iPhone). Kan dat ook doorsturen.

Schermafbeelding 2013-10-25 om 15.40.48
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS loopt steeds vast/blokkeert Bellamy1979 iPhone algemeen 2 24-10-13 09:57
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 22:11
IPhone blokkeert frankchaos iPhone algemeen 0 16-05-10 19:19
Iphone blokkeert volledig pieter d'hoop iPhone algemeen 1 03-08-09 08:34
Wanneer blokkeert de iphone eigenlijk? Guest-20151113171500 Unlock [archief] 3 07-02-08 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.