pokerstars op iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar ik nou heeeeel benieuwd naar ben of dat ik straks in maart lekker op de bank met mijn Ipad kan pokeren op Pokerstars, of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pokerstars op iPad?
Waar ik nou heeeeel benieuwd naar ben of dat ik straks in maart lekker op de bank met mijn Ipad kan pokeren op Pokerstars, of wellicht een andere pokeraanbieder.
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Elke pokerapp van de iPhone draait op de iPad. Vanaf safari draait elke pokerwebsite zonder flash. Waarom denk je dat het niet zou werken?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het over pokerstars.
Dit is geen app die je in iTunes download kijk anders eerst ff op Google zodat je weet wat ik bedoel Laatst gewijzigd door jvp; 24-02-10 om 16:30. |
|
||||
|
||||
Dan is het antwoord simpel: is de site in flash (wellicht wel) dan zal het niet werken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus wat is dan het antwoord??
|
|
||||
|
||||
Gaat niet werken tenzij er een iPad applicatie van is/komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|