iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Duitse iPad topic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/56834-duitse-ipad-topic.html)

Bert van de Wiel 05-06-10 20:08

Misschien spelen we allen volgende week om deze tijd wel met ons ipads!

Maurice013 05-06-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel (Bericht 460179)
Misschien spelen we allen volgende week om deze tijd wel met ons ipads!

Was het maar zo'n feest!!
Kan Apple niet een extra fabriek openen om de vraag bij te houden? ;)

siebehuisman 05-06-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 (Bericht 460181)
Was het maar zo'n feest!!
Kan Apple niet een extra fabriek openen om de vraag bij te houden? ;)

hoe was dit trouwens geregeld in Amerika met die wachttijden?

Maurice013 05-06-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman (Bericht 460182)
hoe was dit trouwens geregeld in Amerika met die wachttijden?

In Amerika hebben de meeste winkels ze weer hoorde ik....

siebehuisman 05-06-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 (Bericht 460185)
In Amerika hebben de meeste winkels ze weer hoorde ik....

nee maar toen de ipad daar net uit was

vjdewina 06-06-10 02:21

Hallo allemaal, Ik heb ook een iPad (32gb) bij Gravis besteld. In Muenster. Was de 29e daarheen gegaan maar toen was alles uitverkocht, had eigenlijk gehoopt dat niet alles in 1 dag weg zou zijn. Nja, het was toch een leuk reisje naar m'n tante.
Tegen mij zeiden ze dat ze dinsdag weer nieuwe kregen, maar niks gehoord. Ik hoop dat ze maandag 7 komen, dat was ook de 2e leverdatum als je via apple.de bestelde toch? Ik verheug me er wel behoorlijk op :P

Broekie007 06-06-10 09:29

Ben gisteren o.a. naar de Saturn in Kleve geweest en die verwachten pas in augustus te kunnen leveren. Deze levertijd zou ook voor de andere Saturn filialen gelden. Ik denk dat men de meeste kans heeft bij restore of Gravis. Overigens had Gravis gisteren in Dusseldorf ook geen voorraad meer, en levertijd onbekend. Er lag er wel 1 ter demonstratie, dus toch even kunnen genieten......

siebehuisman 06-06-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Broekie007 (Bericht 460243)
Ben gisteren o.a. naar de Saturn in Kleve geweest en die verwachten pas in augustus te kunnen leveren. Dit zou ook zo bij de andere filialen moeten zijn, Ik denk dat men de meeste kans heeft bij restore of Gravis. Overigens had Gravis gisteren in Dusseldorf ook geen voorraad meer, lag er wel 1 ter demonstratie, dus toch even kunnen genieten......

ik heb besteld bij Mstore, gravis en bij Restore dus heb er alle vertrouwen in eerlijk gezegd dat het aankomende week aankomt

iPatje 06-06-10 13:53

Ik ga maar eens informeren hoe ik mijn geld terug kan krijgen. 4 weken is geen doen. Dan ga ik hier in NL wel voor een deur liggen. Eigenlijk had ik die iPad gewoon op moeten halen en dan die andere annuleren en geld terug vragen. Weet alleen niet hoe makkelijk dat is bij Gravis.

Maurice013 06-06-10 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPatje (Bericht 460305)
Ik ga maar eens informeren hoe ik mijn geld terug kan krijgen. 4 weken is geen doen. Dan ga ik hier in NL wel voor een deur liggen. Eigenlijk had ik die iPad gewoon op moeten halen en dan die andere annuleren en geld terug vragen. Weet alleen niet hoe makkelijk dat is bij Gravis.

Veel suc6 dan.
Ik hoop dat Apple even een voorraadje van 1000 stuks dropt bij Gravis :D.
Waar heb ik in Nederland het meeste kans in juli?:confused:

brugk000 06-06-10 16:30

Als je nu besteld bij Gravis, op de webstore geeft het bestelsysteem een levertijd tussen de 7 en 10 werkdagen. Dus nog even wachten. Het zou met niet verbazen dat de Nederlandse release pas eind juli wordt.

Gr,

Kees

Rprp 06-06-10 17:34

Zojuist een mail van Gravis ontvangen:

Citaat:

We do not know when the iPad will be shipped. We hope it will reach us from Apple in the 23. or 24. week and will then be despachted to you immediately.
Hopen dus dat het volgende week al wordt. Het lijkt net Sinterklaas.. :D

Maurice013 06-06-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rprp (Bericht 460352)
Zojuist een mail van Gravis ontvangen:



Hopen dus dat het volgende week al wordt. Het lijkt net Sinterklaas.. :D

Volkomen mee eens! Bij mij is het zelfs zo erg dat er geen uur voorbij gaat zonder er niet aan te denken..
Als hij straks maar niet tegen valt :D

wvy 06-06-10 18:12

Zal NIET tegenvallen.

Ik heb er anderhalve maand moeten op wachten alvorens ik op reis zou gaan naar NY maar mijn geduld id beloond :D

Ik ben de trotse bezitter van een iPad gekocht in DE Apple Store op 5th.Av. in New York en ik kan zeggen: het was het wachten waard :O

(is voor mij nog specialer omdat ie uit de mooiste Apple Store ter wereld komt)

siebehuisman 06-06-10 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rprp (Bericht 460352)
Zojuist een mail van Gravis ontvangen:



Hopen dus dat het volgende week al wordt. Het lijkt net Sinterklaas.. :D

hoezo vandaag een mail gehad? zijn ze dan open op zondag? alle winkels of alleen gravis

kogel 06-06-10 19:42

kleine kinderen
 
Ik moet hier wel een beetje grinniken. Ik kijk 10 keer per dag op dit forum en met mij meer zie ik. We lijken wel kleine kinderen die een ijsje verdienen als ze braaf zijn.

siebehuisman 06-06-10 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kogel (Bericht 460389)
Ik moet hier wel een beetje grinniken. Ik kijk 10 keer per dag op dit forum en met mij meer zie ik. We lijken wel kleine kinderen die een ijsje verdienen als ze braaf zijn.

hoezo die krijgen we toch nog wel? maar idd we lijken zeker kinderen, Graag zelfs anders wordt de wereld zo saai ;)

Bert van de Wiel 06-06-10 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 (Bericht 460354)
Volkomen mee eens! Bij mij is het zelfs zo erg dat er geen uur voorbij gaat zonder er niet aan te denken..
Als hij straks maar niet tegen valt :D

Ha, ha, ik hoor wel dat ik niet de enige ben met "iPad koorts". Ik hoop ook dat het niet tegen valt, maar ik denk van niet. Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat mensen het tegen vonden vallen.

Maurice013 06-06-10 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kogel (Bericht 460389)
Ik moet hier wel een beetje grinniken. Ik kijk 10 keer per dag op dit forum en met mij meer zie ik. We lijken wel kleine kinderen die een ijsje verdienen als ze braaf zijn.

Ik zal het nog sterker vertellen, ik ben een kind :D (17 jaartjes jong).
Ohhhh... Het duurt nog zooooo lang -.-
Zouden er geen mensen afhaken als de leveringsproblemen blijven?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel (Bericht 460397)
Ha, ha, ik hoor wel dat ik niet de enige ben met "iPad koorts". Ik hoop ook dat het niet tegen valt, maar ik denk van niet. Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat mensen het tegen vonden vallen.

Haha, ik wel. Bijvoorbeeld doordat er een flash player ontbreekt. Ik denk ook wel dat er geen enkel product bestaat waar men niks over te klagen heeft.

siebehuisman 06-06-10 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 (Bericht 460418)
Ik zal het nog sterker vertellen, ik ben een kind :D (17 jaartjes jong).
Ohhhh... Het duurt nog zooooo lang -.-
Zouden er geen mensen afhaken als de leveringsproblemen blijven?

ik zit er serieus aan te denken maar dat komt omdat ik iemand ben die ongeduldig is en iemand die alles hier en nu wil. Dus ben bang dat als het nog te lang duurt dat ik afhaak (maar toch stiekem eentje ga halen)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.