iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Duitse iPad topic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/56834-duitse-ipad-topic.html)

Karnoe 06-06-10 22:20

net leuke tweet van Gravis:
@Homee313Lustiger Weise sind im Moment von allen Anfragen auf unsere Hotlines über 80% iPad Verfügbarkeitsanfragen ;)

vjdewina 06-06-10 23:32

Haha, deze tweet vind ik toch leuker
Citaat:

Es kommt diese Woche eine 4-stellige Stückzahl rein, das sollte erstmal reichen ;)
oftewel ze krijgen deze week een levering van 4 cijfers binnen. Nu maar hopen dat ik er bij zit met één van m'n twee reserveringen :)

siebehuisman 06-06-10 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vjdewina (Bericht 460495)
Haha, deze tweet vind ik toch leuker
oftewel ze krijgen deze week een levering van 4 cijfers binnen. Nu maar hopen dat ik er bij zit met één van m'n twee reserveringen :)

Ik snap echt niet wat ze hiermee bedoelen!!!

vjdewina 06-06-10 23:48

Dat ze een levering van 1000+ (4cijferig getal) binnen krijgen. Maar die zullen wel verdeeld moeten worden over alle winkels.

siebehuisman 06-06-10 23:55

Hiep hoi

restore: twitter
Das Warten hat ein Ende: das iPad ist in allen re:Stores wieder verfügbar.

SuperDutch 07-06-10 07:37

Waar heb je dat twitter bericht gevonden?
Komt niet van Gravis zelf uit...
Kan het iig niet vinden :-s

Bert van de Wiel 07-06-10 07:42

Oh spannend, wie weet horen we vandaag iets. Misschien moeten we allemaal een heel gek dansje doen, dat helpt misschien! :D

Koelkastlampje 07-06-10 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 460522)
Waar heb je dat twitter bericht gevonden?
Komt niet van Gravis zelf uit...
Kan het iig niet vinden :-s

GRAVIS GmbH (GRAVIS_Germany) on Twitter

siebehuisman 07-06-10 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 460522)
Waar heb je dat twitter bericht gevonden?
Komt niet van Gravis zelf uit...
Kan het iig niet vinden :-s

Nee is van restore niet van gravis
https://twitter.com/myrestore

Bert van de Wiel 07-06-10 08:15

Je kunt ook op gravis.de helemaal onderaan op het Twitter icoontje klikken.

SuperDutch 07-06-10 08:30

Ja dat weet ik. Maar het ging mij erom waar het twitter bericht vandaan kwam waarin werd gezegd dat er weer voorraad was. Die kwam nml niet van gravis.

vjdewina 07-06-10 08:49

Dat gravis deze week krijgt: Twitter
dat re:store zaterdag heeft gekregen: Twitter

Bert van de Wiel 07-06-10 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 460532)
Ja dat weet ik. Maar het ging mij erom waar het twitter bericht vandaan kwam waarin werd gezegd dat er weer voorraad was. Die kwam nml niet van gravis.

Je hebt gelijk, we weten niet of die Simonelli bij Gravis werkt, of het zomaar iemand is die de tag Gravis heeft toegevoegd.

vjdewina 07-06-10 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel (Bericht 460553)
Je hebt gelijk, we weten niet of die Simonelli bij Gravis werkt, of het zomaar iemand is die de tag Gravis heeft toegevoegd.

Ik weet niet of je helemaal snapt hoe twitter werkt? Of misschien is het allemaal wat moeilijker omdat het in het duits is? maar "Simonelli" heeft dat nooit gezegd. Gravis heeft op zijn vraag geantwoord: Twitter / Simon: @GRAVIS_Germany Die @myres ...

Maar goed, Ik zal kijken of ik vandaag of anders morgen even tijd heb om te bellen. Ben wel benieuwd of ik bij deze levering zit.

Bert van de Wiel 07-06-10 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vjdewina (Bericht 460555)
Ik weet niet of je helemaal snapt hoe twitter werkt? Of misschien is het allemaal wat moeilijker omdat het in het duits is? maar "Simonelli" heeft dat nooit gezegd. Gravis heeft op zijn vraag geantwoord: Twitter / Simon: @GRAVIS_Germany Die @myres ...

Maar goed, Ik zal kijken of ik vandaag of anders morgen even tijd heb om te bellen. Ben wel benieuwd of ik bij deze levering zit.

Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het eigenlijk ook wel, laten we het maar gewoon op de maandagochtend gooien. Of ik wordt gewoon oud. ;)

siebehuisman 07-06-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel (Bericht 460559)
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het eigenlijk ook wel, laten we het maar gewoon op de maandagochtend gooien. Of ik wordt gewoon oud. ;)

shit stond 3e op de lijst van Ipad (restore) maar ook nog niks gehoord terwijl ze dus wel op twitter zeggen dat ze hem hebben, weird

Koelkastlampje 07-06-10 11:29

Ik heb ze vanmorgen nog maar eens gevraagd of ze mijn betaling hebben ontvangen. Ik kreeg deze reactie:
"ja, der Betrag ist eingegangen und wir werden die Ware diese Woche versenden."

:):):):)

Bert van de Wiel 07-06-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje (Bericht 460579)
Ik heb ze vanmorgen nog maar eens gevraagd of ze mijn betaling hebben ontvangen. Ik kreeg deze reactie:
"ja, der Betrag ist eingegangen und wir werden die Ware diese Woche versenden."

:):):):)

Hoi, hoi, ik wil ook, ik wil ook!

Maurice013 07-06-10 11:36

Zouden de Zuid-Afrikanen me geen iPad dans kunnen leren, i.p.v. een regen dans. :D
Oooohhh de druk loopt op!!!

fuen 07-06-10 11:58

Is er al IEMAND überhaupt OOIT gebeld dat z'n iPad in de winkel lag? En heeft diegene die 'm met UPS al had opgestuurd 'm nu daadwerkelijk vandaag al ontvangen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.