iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Duitse iPad topic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/56834-duitse-ipad-topic.html)

copyfile 07-06-10 12:00

@Fuen : Mijn ups zending kan ieder moment worden afgeleverd vandaag :

EINDHOVEN, BEST, NL 07/06/2010 6:00 WORDT AFGELEVERD

Bert van de Wiel 07-06-10 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 (Bericht 460586)
Zouden de Zuid-Afrikanen me geen iPad dans kunnen leren, i.p.v. een regen dans. :D
Oooohhh de druk loopt op!!!

Het iPad dansje gaat als volgt:

Ga staan met je benen iets uit elkaar. Leg je rechterhand op je hoofd en zet je linkerhand in je zij. Ga nu heen en weer hinken van je rechter- op je linkerbeen en terwijl je dat doet wissel je de positie van je handen, dus je doet dan linkerhand op je hoofd en je rechterhand in je zij. Zeg terwijl je dat doet 100x iPad. Daarna ben je klaar!

En mensen, ik weet het dit is belachelijk off-topic.

fuen 07-06-10 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 460601)
@Fuen : Mijn ups zending kan ieder moment worden afgeleverd vandaag :

EINDHOVEN, BEST, NL 07/06/2010 6:00 WORDT AFGELEVERD

Ik vind 't zo merkwaardig dat jij je iPad zomaar meteen opgestuurd krijgt, zeker nadat je zo laat hebt besteld. Je hebt echt ongelofelijk veel geluk gehad! :P

siebehuisman 07-06-10 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuen (Bericht 460630)
Ik vind 't zo merkwaardig dat jij je iPad zomaar meteen opgestuurd krijgt, zeker nadat je zo laat hebt besteld. Je hebt echt ongelofelijk veel geluk gehad! :P

wie is er allemaal al gebeld, die gereserveerd staat bij de duitse winkels

Maurice013 07-06-10 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 460601)
@Fuen : Mijn ups zending kan ieder moment worden afgeleverd vandaag :

EINDHOVEN, BEST, NL 07/06/2010 6:00 WORDT AFGELEVERD

:OJALOERS:O

SuperDutch 07-06-10 12:55

Ik niet, heeft er iemand vandaag al contact gehad met de mensen van gravis??

fuen 07-06-10 12:57

Ja, inderdaad, kan iemand niet weer even bellen? :P

Ik hoop zo dat ik gebeld word vandaag, maar het lijkt me dat dan dan eigenlijk al gebeurd zou moeten zijn. Of ze gaan de zending nog binnenkrijgen vandaag, dat ze daarna pas bellen. In ieder geval hoop ik zeker op deze week - en denk ik dat ook.

siebehuisman 07-06-10 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuen (Bericht 460637)
Ja, inderdaad, kan iemand niet weer even bellen? :P

Ik hoop zo dat ik gebeld word vandaag, maar het lijkt me dat dan dan eigenlijk al gebeurd zou moeten zijn. Of ze gaan de zending nog binnenkrijgen vandaag, dat ze daarna pas bellen. In ieder geval hoop ik zeker op deze week - en denk ik dat ook.

ja vergeet dan niet deze winkels te bellen:
Mstore Essen
Mstore Bochum
Restore Keulen
Gravid Dusseldorf

vjdewina 07-06-10 13:02

Ik ben ook nog niet gebeld, maar tegen mij zeiden ze dat ze een email zouden sturen. Ik denk wel dat ik deze week bericht krijg. Ik heb 2 reserveringen lopen; Muenster en Bonn.

brugk000 07-06-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 460601)
@Fuen : Mijn ups zending kan ieder moment worden afgeleverd vandaag :

EINDHOVEN, BEST, NL 07/06/2010 6:00 WORDT AFGELEVERD

Hier ook een jaloers iemand :(
Ben nog niet gebeld, geen email gehad. Wachten maar.

Gr,

Kees

brugk000 07-06-10 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert van de Wiel (Bericht 460605)
Het iPad dansje gaat als volgt:

Ga staan met je benen iets uit elkaar. Leg je rechterhand op je hoofd en zet je linkerhand in je zij. Ga nu heen en weer hinken van je rechter- op je linkerbeen en terwijl je dat doet wissel je de positie van je handen, dus je doet dan linkerhand op je hoofd en je rechterhand in je zij. Zeg terwijl je dat doet 100x iPad. Daarna ben je klaar!

En mensen, ik weet het dit is belachelijk off-topic.

Bert, kun je dit in een youtube filmpje even voordoen. :D

Kees

Clint Reno 07-06-10 14:24

Ik heb 'm ook bij Gravis besteld en betaald met PayPal, maar ik zie nergens staat dat ie betaald is? Waar krijg je dat te zien?

Dit is wat iemand van Gravis mij mailde:
Citaat:

vielen Dank für Ihre e-Mail.

Ihre Paypalzahlung ist bei uns eingegangen.
Wir erwarten in den nächsten Tagen eine Lieferung von Apple und hoffen Ihre Bestellung schnellstmöglich ausliefern zu können.


Mit freundlichen Grüssen
houdt dit in dat ze de betaling ontvangen hebben en de status nog aanpassen?

Bij PayPal staat de betaling als completed, maar op mijn creditcardoverzicht (24 uur actueel) staat nog niets, terwijl de betaling op 4 juni voltooid is.

vjdewina 07-06-10 14:35

Dit betekend dat ze je betaling ontvangen hebben en dat ze de komende dagen een ipad verwachten die ze je op zullen sturen.

kogel 07-06-10 14:36

Ach, Ik ga er wel een beetje van uit dat als je al betaald hebt je wat meer voorrang krijgt dan telkens bellen voor een reservering. Daarom heb ik ook gelijk met paypal betaald. Maar goed, geen zekerheid.

Maurice013 07-06-10 14:43

Wat kost het nou extra door te bestellen in webshop?
En ze verzenden gewoon naar Nederland?

fuen 07-06-10 14:56

Alleen de verzendkosten zijn dan extra, 25 euro zo ongeveer. En ja, dan verzenden ze 't direct naar nederland.

copyfile 07-06-10 14:59

Mijn Gravis ipad 32GB 3G is zojuist door ups afgeleverd. Zat netjes in een normale doos met daarin de ipad doos, een pakbon en de factuur. Verder nog een mapje met kortingsbonnen van gravis eentje onderandere voor 5€ korting bij de volgende gravis bestelling boven de 50€. Ga nu alles is even goed testen. Enige wat ik niet zo heel slim vond is dat ze op de zijkant van de buitenste doos een stikker hebben zitten dat er een 32GB 3G ipad t.w.v. 699€ in zit, lijkt me een beetje diefstal gevoelig, maar goed niks aan het handje in mijn geval :)

Verzendkosten zijn trouwens 19,99€. Ik had ook met paypal betaald en je kan dit nergens terugvinden of het verwerkt is. Maar ga er maar van uit als je gelijk met paypal hebt betaald dat hun het ook gelijk hebben !

fuen 07-06-10 15:01

Dat meen je niet! Hoe kan dat toch :P. Zijn er geen mensen hier die vóór copyfile besteld hadden?

siebehuisman 07-06-10 15:03

Ja gefeliciteerd hoor en veel plezier ermee. Maar wordt hier wel gek van. Hoelang gaat het nog duren voor de mensen die gereserveerd hebben word er echt gek van

Maurice013 07-06-10 15:13

Gefeliciteerd!!!
Ik kan niet wachten tot ik er 1 in mijn handen heb :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.