ABC Player in Nederland discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet ik dat L2tp of PPTP kiezen? Voor thefreevpn? Account is gewoon je mail adres he? Password en server staat dan ook in de mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet ik dat L2tp of PPTP kiezen? Voor thefreevpn?
Account is gewoon je mail adres he? Password en server staat dan ook in de mail he? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hotspotshield:
Soort: l2tp Server:208.184.6100 Account: Hotspot Shield for iPhone Password:Hotspot Shield for iPhone Geheim: password Snelheid: ?? locatie: USA Opmerking: werkt bijna nooit thefreevpn Soort: PPTP Server: 69.147.251.52 Account: Je emailaders Password: FreeVPN | Register VPN Snelheid: +-70 kb/s Locatie: New York Opmerking: Werkt erg goed Itshide Soort: PPTP Server: vpn.itshidden.com Acount: Payment Plans Password:Payment Plans Snelheid: +-100kb Locatie:Amsterdam Opmerking: jammerdat het amsterdam is Usaip Soort: PPTP Server: vpn9:usaip.eu Account: demo Password: demo Snelheid: +-50 Locatie: UK Opmerking: Raar als het usaip heet dat het in de uk is Laatst gewijzigd door casiej; 02-05-10 om 17:12. |
|
|||
|
|||
Nu zie ik de fout van FreeVpn..
Zij gaven in mijn mail als server: 69.147.251.51 Terwijl het 52 moet zijn, en ja dan werkt ie.. Dank u wel |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gegevens opgevraagd bij freevpn echter krijg ik de foutmelding dat de verbinding is verbroken door het communicatie apparaat! wie o wie kan me helpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
werkt hier ook met .52 idd. streamen gaat alleen niet al te soepel
Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 03-05-10 om 21:52. |
|
|||
|
|||
Werkt super hier!
Alleen beeld is volgens mij geen HD, komt dat omdat de verbindingssnelheid nietnzo hoog is? |
|
|||
|
|||
bij werkt alles ook naar behoren.. met freevpn en nog beter met strongvpn(wel betaald, 5 euro per maand)..
|
|
|||
|
|||
Er is een Update voor ABC-player..
Downloaden of niet? Niet dat opeens het programma ook niet onder VPN werkt? |
|
|||
|
|||
Gewoon downloaden en als ie t niet mocht doen,waarom/door dan ook kan abc player toch weer verwijderen?! Volgens mij is er geen update voor abc player
|
|
|||
|
|||
Heb ook een VPN aangeschaft bij blackvpn. Is dat bij jullie ook zo traag haal nog geen 1mbit. Beeld via abc is niet echt scherp, gast niet vloeiend en alles gaat zo traag. Beetje jammer weggegooid geld zo. Ervaringen met strongvpn ook zo? Anders is dat nog het proberen waard.
|
|
|||
|
|||
Ik heb met strongvpn geen klachten en zelfs niet met freevpn...
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik blackvpn. Werkt super.
Gebruik even mijn referral code als je je daar aanmeldt: HJTHTWB en je krijgt 2 maanden gratis erbij (en ik 1-tje)! Je krijgt een mail met alle (trouwens erg simpele) instructies. Zelfs net op mijn werk even laten zien met MiWi-tether verbinding via 3GS, het beeld is echt super!!! De (korte) reclames zijn in slechtere kwaliteit, afleveringen zelf zijn prima. Nu nog een manier vinden om Netflix te registeren, kan blijkbaar alleen met Amerikaanse creditcard. |
|
|||
|
|||
tip voor netflix
Ik neem aan dat je een amerikaans iTunes account hebt? Als je dat hebt dan moet je gewoon bij netflix een account aanmaken zodat je ook de trail van 2 weken krijgt je vult bij adres gewoon je adres van je US iTunes account. BinCredit card gewoon mastercard/of visa card nummer vallity date en security code en natuurlijk de naam van creditcard eigenaar finish de sign up en je kan 2 weken gratis kijken en na die 2 weken schrijven ze netjes zon 8 $ af van je creditcard en je hebt een maand netflix wordt netje ook van je creditcard afgeboekt zo heb ik dat dus gedaan met een ING mastercard succes
|
||||
|
||||
@dtsjunk: ga ik proberen, thanks! Wel bizar, normaal checken ze cccard en adres, maar zal wel vanwege trial zijn. Of heb jij daarna je trial kunnen verlengen?
|
|
||||
|
||||
Net geprobeerd maar lukt niet
Het gaat mis bij de finish waar je je billing zip code moet invullen (daar staat de code van het Amerikaanse adres ingevuld), daarna checkt ie en zegt dat er iets mis is met de creditcard... Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
werkt toch echt met mijn ING creditcard |
|
|||
|
|||
Screenie van netflix
|
|
||||
|
||||
@dtsjunk: ik geloof je wel hoor, jij met je screenshot
Nou ik denk dat ze de inlogprocedure hebben veranderd, er is ook geen vakje voor de cvc code trouwens. Nog andere mensen die er recent in geslaagd zijn toch een Netflix trial? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ABC Player werkt niet meer | ProMac | iPad algemeen | 0 | 26-11-10 21:39 |
ABC player blackvpn | sleeb000 | iPhone Apps | 2 | 17-08-10 18:05 |
Alternatief abc-player | haroldv | iPad algemeen | 0 | 13-08-10 19:44 |
ABC player op Ipad | LioApplefan | iPad algemeen | 11 | 06-08-10 15:27 |
USA VPN voor ABC player | Yzord | iPad algemeen | 23 | 12-07-10 19:07 |
|
|