Wat mis jij nog aan je iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik mis een Foto app waar mee ik albums kan maken en deze via een goede FTP app kan uploaden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik mis een Foto app waar mee ik albums kan maken en deze via een goede FTP app kan uploaden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je alles in mappen hebt en die over wil zetten met een sd kaart raak je al je mappen kwijt. Voor film gebruik ik real director wat erg goed werkt en vergelijkbaar is met iMovie. Ik mis flash en multitasking en een manier om zelf bestanden over te kunnen zetten i.p.v. dat gedoe met iTunes. 's nachts wireless syncen zou ook heel erg welkom zijn want met de 64GB versie duurt syncen ook veel te lang. Ik heb wel flash nu maar niet alles werkt en safari wordt er wel wat instabiel van. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wi-Fi Sync for iPhone, iPod touch, and iPad |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik vind het nu al een fantastisch apparaat. Er zijn wel wat functies die op mijn verlanglijstje staan.
Ik mis een betere integratie met Apple produkten...Hoe raar het ook klinkt. Ik wil dat ik mijn iPhone als camera kan gebruiken voor mij iPad. Ik wil internet tethering zonder jailbreak (T-Mobile issue, weet ik). Ik wil vanuit MobileMe iDisk bestanden kunnen importeren op mijn iPad (niet benaderen/bekijken, zoals nu, maar echt op mijn iPad kunnen zetten). Ik wil draadloos kunnen syncen met iTunes. Ik wil iOS 4 op iPad Ik wil iMovie Ik wil de mogelijkheid om foto's te ordenen (zoals in iPhoto - Mappen aanmaken, geotaggen, simpele bewerkingen) IK WIL EEN NL iBOOK STORE DIE GEVULD IS MET NL BOEKEN! Ik hoef geen Flash Ik hoef geen USB poort |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het filesystem nog een beetje vreemd. Ik zou graag gewoon een map hebben met bestanden, op de ouderwetse manier. Ook zou ik willen dat je gewoon een externe HD kunt aansluiten via de camera kit, zonder jailbreak.
Op die manier wordt het gewoon iets meer een volwaardig systeem, dan een gadget. |
|
|||
|
|||
Mis ook niet echt iets, af en toe zou een webcam indd wel leuk zijn geweest maar die zullen wel extern eraan komen.
PS calculator: JUMBO CALCULATOR groot en gratis! |
|
|||
|
|||
@Jap74. Helemaal met je eens
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf heb ik nog geen iPad maar ga er wel een kopen en dan lijken me deze dingen iets wat ik dan mis: -Goede video ondersteuning(ik weet dat ik kan streamen enzo maar dan moet -mijn computer de hele tijd aan staan) -Flash(voor video's en veel website's die ik bezoek gebruiken geen HTML 5) Dingen die niet aan Apple liggen: -Donald Duck als abonnement -Veronica Gemist op de iPad -Uitzending Gemist op de iPad(en geen iPhone res) -Discovery Channel Gemist op de iPad |
|
|||
|
|||
Wie heeft ervaring met iswifter. Ik gebruik het voor flash-sites zoals de gratis sportsite ATDHE.Net - Watch Free Live Sports TV. Ik kan alleen de app na gebruik niet kopen. Wie heeft ook dit probleem?
|
|
||||
|
||||
RETINA?!?!?!?
|
|||
|
|||
serieus ik mis:
1. een echt goed werkende Wi-Fi 2. een goede applicatie of handleiding die mijn papieren studieboeken kan omzetten in een op ipad leesbare versie. ben zo teleurgesteld hierin. 3. ibooks is de enige serieuze ap waarmee je aantekeningen kunt maken tijdens colleges. deze zijn zo vreselijk marginaal en omslachtig, werkt eigenlijk niet. 4. krachtiger batterij. Ipad 2 is nu echt een game toestel geworden met zn camera. Jammer. Als je tip hebt qua serieus functionerende tablet hoor ik dat graag. Ik gebruik IPAD voor studie en reizen. 1 jr geleden werd hier ook mee geflanneerd door apple, helaas...geitekaas...ik heb een playmobil gekocht. 5. Flash, kan zoveel niet lezen, eigenlijk te veel gewoon 6. heb alleen notities op mijn 3 G, versie 4.2.1 zitten. Zou een standaard goed werkend programma willen waarmee ik snel kan tekstverwerken, stukken kan schrijven. 7. Apple maakt zoveel winst. maak mij blij en geef mij eindelijk het apparaat waar ik exact 1 jaar geleden op gehoopt had. Pas m aan, ik wil echte Wi-Fi, goede batterij, en niet overgeleverd worden aan profiders die de hoofdprijs vragen. Jacobs maak mij blij en laat de simcard van de telefoon toch ajb los op de IPAD. Al dat geld kun je toch niet opmaken. In deze eeuw hoor je wat terug te geven aan je gebruikers. Waarom niet nu. Waarom niet ik, en met mij allen die dachten dat ze 1 jaar geleden een goed alternatief hadden voor de studie last. De IPAD bestaat alleen in mijn dromen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)? | borgqueenx | iPad algemeen | 17 | 03-10-10 11:31 |
Wat mis je nog aan de iPhone (software, functies, ondersteuning)? | Luckysunnie | Archief | 2 | 05-07-09 01:25 |
|
|