//

Buitenland ervaringen Ipad WIFI verbinding

Buitenland ervaringen Ipad WIFI verbinding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik reis regelmatig naar het buitenland: Afrika, recent nog Hawaii. Wat ik teleurstellend vind is dat -anders dan andere laptop gebruikers- IPAD het wifi signaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-11, 12:47
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard Buitenland ervaringen Ipad Wi-Fi verbinding

Ik reis regelmatig naar het buitenland: Afrika, recent nog Hawaii. Wat ik teleurstellend vind is dat -anders dan andere laptop gebruikers- IPAD het Wi-Fi signaal ALTIJD slechter opvangt dan de andere laptop gebruikers. En als hij t opvangt wordt de verbinding soms ook verbroken. Hij vindt m gewoon niet snel. Heb deze ervaring met andere uitgewisseld en inmiddels nemen Amerikanen ipad en toch een lichte versie van de apple laptop mee op vakantie. de ipad gebruiken ze dan om filmpjes te zien in t vliegtuig.

Ipad kan zijn reclame als studieboek of ultieme lichtgewicht laptop in t buitenland niet waarmaken. Eigenlijk is t n duur speeltje, dat t niet altijd doet. eigenlijk doet hij t best wel slecht. Is r iemand die de verbindingsmogelijkheden geupgrade heeft. Ik peins er niet over om n ipad 2 whatever te kopen met meer mogelijkheden. Hij functioneert daar te slecht voor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-11, 14:41
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregre Bekijk bericht
Ik reis regelmatig naar het buitenland: Afrika, recent nog Hawaii. Wat ik teleurstellend vind is dat -anders dan andere laptop gebruikers- IPAD het Wi-Fi signaal ALTIJD slechter opvangt dan de andere laptop gebruikers. En als hij t opvangt wordt de verbinding soms ook verbroken. Hij vindt m gewoon niet snel. Heb deze ervaring met andere uitgewisseld en inmiddels nemen Amerikanen ipad en toch een lichte versie van de apple laptop mee op vakantie. de ipad gebruiken ze dan om filmpjes te zien in t vliegtuig.

Ipad kan zijn reclame als studieboek of ultieme lichtgewicht laptop in t buitenland niet waarmaken. Eigenlijk is t n duur speeltje, dat t niet altijd doet. eigenlijk doet hij t best wel slecht. Is r iemand die de verbindingsmogelijkheden geupgrade heeft. Ik peins er niet over om n ipad 2 whatever te kopen met meer mogelijkheden. Hij functioneert daar te slecht voor.
Yep, zwak punt van de ipad1 Wi-Fi is de duidelijk mindere Wi-Fi ontvangst.
Ik heb sinds kort de ipad 1 3G, die het beter doet. De Wi-Fi antenne zou in plaats van in het apple logo achteraan, bovenaan zitten in de plastic rand op de 3G versie, in kombinatie met iets rond het scherm. Werkte echt beter, sinds ik deze heb, vloke ik niet meer op de Wi-Fi ontvangst.
Als je het volgende leest, krijg je er zicht op.

iPad 3G Teardown - Page 2 - iFixit
  #3  
Oud 20-03-11, 22:58
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

dank voor je bericht en je link.

voor alle duidelijkheid: ik heb een IPAD 1, 3G, met aanbieder vodafoon, model MC349B, met een capaciteit van 14 GB, waarvan beschikbaar 12,7 GB, versie 4.2.1

ik gebruik dit ding met name op reis. ik vind de link duidelijk maar durf deze operatie echt niet uit te voeren. mocht je een link weten van iemand die dat wel durft, graag de link.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opstarten verbinding in het buitenland mark3066 iPhone algemeen 11 31-03-11 17:14
iPad pad niet autom Wi-Fi verbinding als im thuiskom arcovandermeij Wi-Fi 1 09-11-10 12:10
iPad verbreekt constant verbinding met Wi-Fi Eduardo iPad algemeen 9 27-06-10 18:13
Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing JoostBoZ Odido (T-Mobile) 1 18-06-10 15:13
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland Londonforever Wi-Fi 10 13-07-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.