WiFi kan geen verbinding maken in 't buitenland discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem is eigenlijk heel eenvoudig ; Overal ter wereld waar ik kom kan mijn WiFi geen verbinding maken met servers. Maw, als er WiFi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland
Mijn probleem is eigenlijk heel eenvoudig ;
Overal ter wereld waar ik kom kan mijn Wi-Fi geen verbinding maken met servers. Maw, als er Wi-Fi aanwezig is en ik wil graag mijn mails binnenhalen of eens surfen op een Belgische site, dan krijg ik na een halve minuut het gekende blauwe kadertje dat mij vertelt dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ik heb dit al voorgehad in Frankrijk, Zwitserland, Canada, Costa Rica, Nederland (!), Duitsland... Het is dus volgens mij geen probleem van de iPhone 3G zelf. Ik had dit voor bij mijn eerste toestel (16GB Wit) en heb het nu ook bij mijn tweede toestel (16GB Zwart). Weet er misschien iemand wat ik fout doe? Ik heb mijn iPhone ondertussen ook al meermaals ge-reset en wordt er een beetje hopeloos van.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
Het gaat hier over een iPhone 3G, 16GB Zwart. En word er wel een beetje 'hopeless' van aangezien ik heb hem binnenkort nodig heb op vakantie... |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, net terug uit londen Nergens een Wi-Fi verbinding te ontvangen. Nu ga ik overmorgen naar Maleisie en omdat ik geen 2,25 per minuut wil betalen heb ik Skype geinstalleerd maar als ik daar ook geen Wi-Fi ontvangst heb dan heb ik daar ook niets aan
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt op een verkeerde dns-server, is er misschien handmatig een dns-server ingevuld bij een Wi-Fi-verbinding?
Je kunt dit als volgt controleren: Maak verbinding met het netwerk, Klik dan op het blauwe > achter de verbinding en kijk of er dan een verkeerde dns-server bij staat. |
|
|||
|
|||
ik heb even mijn Wi-Fi verbinding opnieuw ingesteld en hij neemt de dns server automatisch over. Thuis heb ik ook geen probleem, het is alleen als ik op een andere Wi-Fi verbinding overschakel. ik merkte in londen pas dat ik op geen enkel netwerk verbinding kon krijgen. Moet ik een 'vaste' dns server invullen??
|
|
|||
|
|||
Misschien dat je hier de oplossing kan vinden .Het is blijkbaar een bekend probleem.
Wi-Fi kan niet worden gebruikt met de iPhone of iPod touch omdat er geen Wi-Fi-adres wordt weergegeven voor het apparaat |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder zou je een app op je iPhone kunnen zetten waarmee je kunt pingen, dan kun je proberen of de ip-verbindig goed is en het dus waarschijnlijk aan dns ligt als je problemen hebt. Suc6! |
|
|||
|
|||
En weet je zeker dat dat open Wi-Fi hotspots zijn ?
|
|
|||
|
|||
precies, en anders moet je even bij instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen doen. En als je in het vervolg verbinding maakt met een Wi-Fi netwerk open dan eerst safari, en kijk of je niet wordt doorgelinkt naar een inlogsite.
|
|||
|
|||
damk jullie wel voor de reacties!! ik ga de netwerkinstellingen etc herstellen en dan maar meteen een app waarmee ik kan pingen. Ik heb een tussenstop van ruim 7 uur op het vliegveld. Vast wel genoeg Wi-Fi spots om alles fijn uit te proberen zodat ik uiteindelijk dan in Maleisie een goede Wi-Fi verbinding kan maken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ohja, ik heb 'herstel alle netwerkinstellingen' al meer dan eens gedaan... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen email versturen via Wi-Fi in buitenland | arcovandermeij | Wi-Fi | 4 | 25-10-10 16:08 |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Geen Wi-Fi verbinding maken vodafone | roy2456 | Wi-Fi | 2 | 12-10-10 18:51 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
iPhone: Youtube kan geen verbinding maken | evdalen | Jailbreak | 9 | 27-06-09 21:51 |
|
|