Geen WIFI verbinding maken vodafone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmiddag 'n iphone 4 16gb gehaalt bij phoneshop en m'n abonnement verlengt bij vodafone. Nu wil ik thuis verbinding maken met WIFI, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi verbinding maken vodafone
Ik heb vanmiddag 'n iphone 4 16gb gehaalt bij phoneshop en m'n abonnement verlengt bij vodafone. Nu wil ik thuis verbinding maken met Wi-Fi, maar dan zegt ie: kan geen verbinding maken. Iemand 'n idee hoe dit kan? M'n APN is gewoon goed ingestelt. Ik heb wel 3G verbinding.
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat onder Instellingen > Wi-Fi > het juiste (thuis)-netwerk getoond? Als je daar op klikt staat het dan op 1 (aan) ?
|
|
|||
|
|||
Het is al gelukt!! toch bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
Iphone 2G geen gprs verbinding via vodafone??? | MagicNiels | Vodafone | 8 | 05-01-10 09:08 |
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland | Londonforever | Wi-Fi | 10 | 13-07-09 20:24 |
Apple logo (reset) na maken Wi-Fi verbinding | probin | Wi-Fi | 1 | 30-06-08 12:18 |
|
|