//

Oplaadtijd ipad

Oplaadtijd ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Serena Ik heb het overigens geïnstalleerd, maar er blijft 'Opladen uit' staan. Klopt dat of werkt het programma bij mij dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-07-10, 23:15
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serena Bekijk bericht
Ik heb het overigens geïnstalleerd, maar er blijft 'Opladen uit' staan. Klopt dat of werkt het programma bij mij dan gewoon niet?
Heb je wel een MSI moederbord? Je moet natuurlijk de driver installeren voor het merk/type moederbord dat zich in jou PC bevindt.

En, misschien werkt het inderdaad niet op alle moederborden. Hier met een recent ASUS moederbord werkt het in elk geval wel (met de ASUS driver natuurlijk).
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-07-10, 10:39
pvdp116's schermafbeelding
pvdp116 pvdp116 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 17
Standaard

Jammer maar helaas,

Dacht dat ik een geval van ''langzaam'' had. Niet dus. Laadtijd is ''langer'' als dat we bij de iPhone zijn gewend. Ce La Vie.
  #23  
Oud 27-07-10, 12:40
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Laden is echt weinig nodig, dus lange oplaadtijd vind ik geen probleem. Ik heb TomTom en Sygic geinstalleerd en uren met navigatie rond gereden en nog steeds op 88 % als ik thuis kwam. Navigatie gaat echt top!
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
  #24  
Oud 27-07-10, 13:04
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Heb gisteren voor de eerste keer m'n iPad opgeladen. En nu staat m'n iPad al op 41%. Ben nu al 3 en een half uur bezig, en volgens mij haal ik de 10uur niet. Is dit normaal dat ie bij de eerste keren sneller leeggaat?
__________________
iPad 32GB Wi-Fi iOS 4.2 GM
  #25  
Oud 27-07-10, 14:24
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

De gebruikstijden bij een apparaat zijn natuurlijk altijd de tijden onder de meest ideale omstandigheden. Ik betwijfel heel erg of er ooit iemand daadwerkelijk 10 uur met zijn iPad kan spelen op één lading.

Ik heb ooit eens een iPod Mini gekocht voor een vriendin en deze met een volle lading aan één stuk door laten spelen zonder 'm verder aan te raken of nummers te "zappen". De iPod speelde toen meer dan 24 uur op één lading, maar de betreffende vriendin moet 'm toch zo'n beetje na iedere 8 tot 10 uur gebruik opladen omdat ze regelmatig nummers kiest (waardoor de buffer zinloos wordt en het harddiskje weer moet gaan draaien) en natuurlijk gaat bij daadwerkelijk gebruik het display vaker aan.

Kortom; je moet je nooit blind staren op de gebruiksduur die fabrikanten je proberen voor te spiegelen. Bij fanatiek spelletjes spelen op mijn iPhone is het ook na een uurtje of 2 tot 3 bekeken. Veel minder dan Apple wil doen geloven dat je met de iPhone kunt spelen op één lading.
__________________

  #26  
Oud 27-07-10, 23:49
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

het opladen van de ipad die ik gebruik is ongeveer 4 uur en 10 minuten, ik laad de ipad pas op als ie op 0 % staat en dus van zelf uit gaat. Ik heb geen idee of de ipad daadwerkelijk 10 uur mee gaat na dat ie klaar is met laden.
  #27  
Oud 28-07-10, 09:52
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Ik heb in 2 dagen tijd de iPad 2x moeten opladen, nu moet ik wel zeggen dat we met de familie vakantienfoto's hebben gekeken.

Is dat bij jullie ook zo dat je hem 2x in 2 dagen moet opladen?
  #28  
Oud 28-07-10, 10:00
JacTrum JacTrum is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Wanneer je de USB poorten van je computer te zwaar belast hebt met allerlei apparaten, lukt opladen van de iPad via USB niet meer. Oplossing: wat USB poorten vrij maken. Bij mij laadt hij prima op via mijn iMac.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) Tim_Spr iPad algemeen 0 30-03-11 17:38
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 07:04
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e gserban iPad algemeen 10 14-09-10 08:41
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.