Oplaadtijd ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoelang het precies duurt om een ipad op te laden? Van 0% tot 100%, en met een ipad oplader....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaadtijd ipad
Weet iemand hoelang het precies duurt om een ipad op te laden? Van 0% tot 100%, en met een ipad oplader.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ipad vrijwel met een lege accu pas opgeladen en gemiddeld duurt dat wel 4 uur met de iPad oplader voordat hij volledig is opgeladen.
|
|||
|
|||
Dat klopt wel ongeveer
|
|
|||
|
|||
Jap vind het vrij traag gaan... Maar hij gaat ook een tijdje mee!
|
||||
|
||||
Idd! Laadt vrij traag op, maar gaat dan ook wel heel lang mee
|
|
||||
|
||||
Wat is heel lang? Had gelezen 10 uur? Dat vind ik toch niet super?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
4 uur opladen om 10 uur te kunnen gebruiken? klinkt toch niet echt snel
|
|
|||
|
|||
Het opladen duurt inderdaad wel wat lang, maar daar staat tegenover dat ik best verbaasd ben over de accuduur. Deze gaat lang mee, en zoals Carlo_1983 zegt, langer dan 3 uur naar dat scherm kijken lukt toch bijna niet (tenzij je niks beters te doen hebt natuurlijk ). Ook wel jammer dat de ipad niet kan opladen als je deze aan de pc hebt hangen mja, daar kan ik wel mee leven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had een update van mijn ASUS drivers voor de USB en na de reboot ging de Ipad opladen via USB |
|
|||
|
|||
Ik laadt hem altijd 's nachts op.
Weet iemand wat het betekent als je hem aan de computer aansluit en er staat: Opladen uit? |
|
|||
|
|||
Je usb-poort heeft niet genoeg power om je iPad op te laden. Kan dus alleen via de bijgeleverde stekker, die is ook 10 watt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je hebt gewoon een Mac die standaard wel je iPad gewoon op kan laden. Mac gebruikers hebben nergens last van. |
|
|||
|
|||
Doe eens je best om een forum door te lezen, de laatste keer dat ik deze tip nu geef.
iPad opladen via Windows-pc: MSI brengt update i-Charger uit - iPad - iPad Planet Gewoon op te laden via je pc dus!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Da's niet waar. Ik kan hem niet opladen op mijn MAC, met intel processor. Mac is nu wel 3,5 jaar oud.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is overigens wel grappig om in dit topic te zien hoe "verwent" we tegenwoordig zijn. "Klagen" over 4 uur laadtijd voor 10 uur gebruik. "Vroeger" lag je mobiele telefoon een uurtje of 6 aan de lading en kon je er met een beetje mazzel HOOGUIT een half uur mee bellen. Tegenwoordig laden apparaten bijna allemaal sneller op dan dat ze stroom verbruiken. Toch wel een hele verbetering.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het overigens geïnstalleerd, maar er blijft 'Opladen uit' staan. Klopt dat of werkt het programma bij mij dan gewoon niet? |
|
|||
|
|||
Ik laad de iPad 's nachts op aan de stroom maar vandaag had ik vanmiddag nog maar 25% want ik had de hele dag met het ding gespeeld. (Het regende toch...). Mijn vraag: kan ik de iPad van de stroom afhalen als hij nog niet 100% is opgeladen of is dat slecht voor de accu???
|
|
|||
|
|||
Bij mij laad hij gelukkig gewoon op aan de Mac..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|