Vier dode pixels in gloednieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmiddag mijn iPad opgehaald, en wat blijkt nu 4 dode pixels. Twee grijze en twee rode. Met één dode pixel kan je niets heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vier dode pixels in gloednieuwe iPad
Hallo,
Vanmiddag mijn iPad opgehaald, en wat blijkt nu 4 dode pixels. Twee grijze en twee rode. Met één dode pixel kan je niets heb ik al gelezen. Hoe is het geregeld met meerdere dode pixels? De doden pixels liggen overigens niet dicht in de buurt. Iemand een idee? Groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je er meer moet hebben. Stoor je je heel erg aan?? Mijn eerste had ze ook de nieuwe gelukkig niet, dooie pixels is gewoon iets waar de meeste schermen last van hebben en waar apple niet echt iets aan kan doen.
|
|
|||
|
|||
Ja ik stoor me er heel erg aan, het zijn twee heel erg duidelijke en hier betaal je geen 600€ voor.
De andere twee zijn wat minder duidelijk, maar ze zijn er wel. |
|
|||
|
|||
Gewoon even Apple bellen, ik had slechts 1 dode rode pixel op mijn Macbook Pro en kreeg na een gesprek met de manager een nieuwe toegestuurd en de oude werd later opgehaald zo dat ik mijn bestanden over kon zetten.
Je betaald idd een hoop geld en dat moet het gewoon 100% goed zijn. |
|
|||
|
|||
Heb de iPad bij een reseller gekocht, neem aan dat ik met de reseller dan even contact moet opnemen?
Stemt mij iniedergeval al een stuk beter dat het bij jou in der tijd wel vergoed is. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gehoord dat er wat bloed op een ipad zat. Brrr...
|
|
||||
|
||||
Hoi Luuk.. Ik zelf heb ook 2 dooie pixels, maar die vallen me niet meer op. Alleen als je heel goed kijkt zie je ze zitten. Uiteraard is dat balen, maar zoals eerder gezegd bevat misschien wel 25 tot 50 procent van de schermen iets soortgelijks.
Ik heb vorig jaar een macbook gehaald en ja hoor.. 2 superhinderlijke rooie luie pixels. Die waren echt vervelend. Helaas mocht ik de macbook niet omruilen (gehaald bij saturn.. Nooit doen dus daar!!) maar had ik hem bij Apple gehaald, dan kon ik hem wel ruilen.. Anyway.. De rode luie pixels verdwijnen vaak na korte tijd, dus dont worry daarover. Er is een iphone app..heet pixelmetrist geloof ik die je over de pixels heen kan zetten.. Door supersnel van kleur te veranderen kan die pixel zomaar weer geactiveerd worden en heb je er geen last meer van. Kan uiteraard alleen met luie pixels.. Succes!!
|
|||
|
|||
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ben ik gelukkig niet de enige haha.
Ik heb al verschillende Youtube filmpjes afgespeeld de zogenaamde pixel activators mocht helaas niet baten. Ik heb hem bij een Apple reseller (lees: Gravis) gekocht, ben nu bezig met een mailtje laten we hopen dat ik hem kan omruilen. |
|
|||
|
|||
Dat is een van de reden waarom ik hem gewoon bij apple haal !
Bij Mediamarkt in Arnhem dus =) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rijtje dode pixels? | febe | iPhone algemeen | 16 | 02-03-10 20:39 |
Dode/slapende pixels | chucky102 | iPhone algemeen | 6 | 07-02-10 12:44 |
dode pixels val of stootschade ?? | ropvogels | Odido (T-Mobile) | 13 | 16-08-09 18:08 |
Rijtje dode pixels! | Roffel | iPhone algemeen | 6 | 27-08-08 08:58 |
Iphone dode pixels | Rejmo | iPhone algemeen | 2 | 31-07-08 20:57 |
|
|