//

Ipad 3g, kopen in buitenland, hoe dan?

Ipad 3g, kopen in buitenland, hoe dan? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al iets bekend over hoe de abonnementen voor 3g zullen zijn in Nederland? Stel dat ik een Ipad met 3g in het buitenland ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 21:41
Ichneumon Ichneumon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard Ipad 3g, kopen in buitenland, hoe dan?

Is er al iets bekend over hoe de abonnementen voor 3g zullen zijn in Nederland?

Stel dat ik een Ipad met 3g in het buitenland koop, zou je dan zonder veel moeite later een abonnement bij T-mobile kunnen nemen als de Ipad hier in Nederland uit komt, zonder er apart een Ipad bij te moeten kopen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Kan iemand me uitleggen hoe zoiets precies in z'n werk gaat? (Ik ga er vanuit dat er mensen in Nederland zijn die een buitenlandse Ipad 3g hebben, dus die moeten er over hebben nagedacht.)

Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 22:27
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Je kan een aantal dingen doen.
Je zou voor je huidige abbonement voor je telefoon, als je met internet hebt, een dual mini simkaart kunnen bestellen, dan kan je dus ook internetten op je ipad. Moet je wel je telefoon toestel in de vliegmodus of uitzetten.

Je kan ook een nieuw abbonement bestellen met een internet bundel.

Er zijn al genoeg mensen die het werkend hebben.
  #3  
Oud 24-06-10, 23:51
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard

Ik heb een los Vodafone tel+sms+web abonnement voor de ipad en werkt als een zonnetje
  #4  
Oud 25-06-10, 22:30
kogel kogel is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 78
Standaard

hoe is niet zo moeilijk. Je bestelt je ipad gewoon bij een winkel in duitsland die in nederland levert (ik heb dat bij gravis gedaan). Je ipad wordt thuis afgeleverd.
Daarna haal je een data abonnementje (vanaf een euro of 10 per maand. Als er geen microsim is dan knip je de gewone bij (google even op microsim)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe te kopen IPAD uit Duitsland? elvisu Archief 2 15-05-10 16:36
iphone kopen in Zwitserland! rutgergevers Koopinformatie Rest Europa 0 10-05-10 19:34
iPhone 3GS simlockvrij kopen in buitenland DJ14 Koopinformatie Rest van de wereld 2 09-02-10 23:22
Ipod kopen in het buitenland achgoku Koopinformatie Rest van de wereld 3 08-03-08 10:43
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland Pako Odido (T-Mobile) 2 26-02-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.