wekelijkse column over de iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, vanaf deze week kunnen jullie wekelijks mijn column lezen over de iPad. De columns zullen handelen over de iPad in het dagelijkse leven, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij ook een iPad kopen? |
|||
Ja, zodra hij beschikbaar is koop ik er één | 18 | 32,73% | |
Neen, ik zou niet weten wat ermee te doen | 0 | 0% | |
Ik heb er al eentje | 37 | 67,27% | |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
wekelijkse column over de iPad
Beste allen,
vanaf deze week kunnen jullie wekelijks mijn column lezen over de iPad. De columns zullen handelen over de iPad in het dagelijkse leven, het gebruik ervan, de ervaringen die ik als professional heb, ... kortom, een kritische kijk op een gloednieuw device dat binnenkort in België en Nederland beschikbaar is. Check it out at Mijn wekelijkse eigenzinnige kijk op het iPad platform ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een erg leuk idee!
Veel succes. Verkeerd gelezen ik dacht dat dit op ipadplanet.nl was. |
|
||||
|
||||
Doe dan wel een hoofdletter bij de kopjes, wel zo professioneel.
|
|||
|
|||
Professional in.....? Met je iPad spelen? Columns schrijven?
Leuk geprobeerd, zou hem wel ff nakijken voordat je je column plaatst, zag een aantal spelfouten. Succes! Laatst gewijzigd door ToniD; 05-07-10 om 17:55. |
|
||||
|
||||
Leuk idee van je column.
Ik weet niet of je enquete representatief is..... Mensen die zich niet interesseren in iPad zal je niet zo snel op dit forum aantreffen. Is een beetje hetzelfde als op een middelbare school vragen of de oudenzorg in Nederland voldoet. Of het internetgebruik in bejaardenhuizen polsen en dan de conclusie trekken dat internet eigenlijk maar een gehyped medium is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geweldig idee, alleen zou ik wel de spelling en grammatica onder de loep nemen!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekelijkse levering the phone house | wouter2190 | Odido (T-Mobile) | 4 | 25-08-10 21:03 |
Five Column Springboard | isezumi | Jailbreak apps en thema's | 35 | 25-06-10 12:25 |
|
|