Snel naar boven scrollen met de iPad tijdens internet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik weet niet of dit al bekend was maar ik kwam er gisteren (pas) achter dat je tijdens het surfen op internet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snel naar boven scrollen met de iPad tijdens internet
Hallo iedereen,
Ik weet niet of dit al bekend was maar ik kwam er gisteren (pas) achter dat je tijdens het surfen op internet je als je je onderaan de pagina van een site bevind je door op de tijd te drukken je automatisch weer boven aan de site bent. Vond het persoonlijk erg handig! Eduardo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zit al sinds het prille begin in het iPhone OS. Best ernstig dat je daar nu pas achter komt
|
|
|||
|
|||
Ook handig om te weten (maar dit zal meer voor iPhone bezitters zijn) - bij Opera Mini werkt dit op het (rode) balkje eronder.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd best ernstig, helemaal gezien het feit dat ik zowel de iPhone 2G, 3G en 3Gs heb gehad en het NOOIT heb geweten! Kwam er gewoon nu pas achter bij de iPad! Ik zou zeggen, doe het slotje er maar weer op haha! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 lag met scrollen door foto's | Moumentai | iPad algemeen | 3 | 26-03-11 15:54 |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
Handig: snel scrollen door homescreens + toetsenbord tip | S¡mon | iPhone algemeen | 3 | 15-08-09 13:44 |
I-phone 3G haperingen tijdens scrollen | bpatje | iPhone algemeen | 1 | 24-06-09 17:08 |
|
|