Betrouwbare webshop's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hy! Ik ben op zoek naar een webshop die iPad's verkoopt. Liefts een webshop in Nederland of België en die hun producten verzenden naar België. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Betrouwbare webshop's
Hy!
Ik ben op zoek naar een webshop die iPad's verkoopt. Liefts een webshop in Nederland of België en die hun producten verzenden naar België. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik zo vrij mag zijn om een tip te geven.
Doe dit niet. Ze rekenen vaak absurd hoge extra kosten. En je hebt kans dat het Wi-Fi model binnenkort in Nederland uitkomt. |
|
|||
|
|||
@Matthipad: we hebben geen zekerheid dat het daadwerkelijk augustus wordt of misschien zélfs nog later en zoals ik in het andere topic zei, heeft dit wel voor mij de knoop doorgehakt om er een te gaan halen in het buitenland. Als je er ook nu al één wil, dan zou ik je toch aanraden om naar Frankrijk of Duitsland te gaan ipv via een webshop te bestellen. Zoals Rene zegt, rekenen die heel wat bij en ga je een paar honderd euro boven de officiële prijs betalen.
|
|
||||
|
||||
Was even vergeten dat ze idd heel wat bijrekenen. Dan wacht ik toch maar even af tot wanneer ie in België of Nederland is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betrouwbare internet aanb. in januari 2010 | beezer | Archief | 1 | 28-12-09 18:05 |
Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone | Mindfield | Vodafone | 34 | 15-06-09 15:54 |
choseiphone , betrouwbare manier voor iphones? | voltje | Koopinformatie Nederland | 16 | 10-06-09 23:16 |
Geen betrouwbare site!!! | OmeJoss | Koopinformatie Nederland | 169 | 18-04-08 15:39 |
Betrouwbare verkopers Marktplaats ? | absrnd | Koopinformatie Nederland | 9 | 15-03-08 10:38 |
|
|