iPad icm USB dongle discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga volgende naar de us voor een vakantie. Nou wou ik wel de iPad meenemen, de wifi uitvoering. Is er een mogelijkheid(dmv jailbreak) om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad icm USB dongle
Ik ga volgende naar de us voor een vakantie.
Nou wou ik wel de iPad meenemen, de Wi-Fi uitvoering. Is er een mogelijkheid(dmv jailbreak) om er een dongle ( via de apple aansluiting vanwege ontbreken usb) voor mobiel internet erop aansluit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee dat is niet mogelijk...
|
|
|||
|
|||
In die USB dongel zit een simkaart, die kan je toch in je ipad gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Het is een Wi-Fi-uitvoering, niet de 3G.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even een oude topic naar boven vissen.
We zijn inmiddels al een tijdje verder.. benieuwd of er andere ervaringen zijn Is het inmiddels als mogelijk een USB dongel op je iPad (camera conn kit) o.i.d aan te sluiten of op andere wijze werkende te krijgen. Zonder een soort van router aan te schaffen. Erg benieuwd of het kan.. dat zou betekenen dat je je KPN of andere dongel kunt gebruiken om je iPad zo van internet onderweg te voorzien.. Wi-Fi versie iPad
|
|||
|
|||
Aansluiten is geen probleem. Maar werkende krijgen is wel een probleem. Waar haal je namelijk de drivers voor de iPad vandaan en hoe installeer je die?
|
|
||||
|
||||
Dank voor replay we hebben vandaag een MiFi aangekocht.. nu nog werkende krijgen
|
|
|||
|
|||
neem een duo simkaart, 1 voor iphone 1, voor je mifi. Ik heb veel plezier van mijn mifi Huawei.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad icm tv | marrufin | iPad algemeen | 6 | 23-03-11 19:34 |
iPad icm TimeCapsule | Dennisbest1979 | iPad algemeen | 1 | 21-03-11 23:55 |
iPad icm. mediaspeler | Michill | iPad algemeen | 7 | 16-12-10 07:39 |
Exchange icm USB. | Keizer | iTunes | 2 | 02-02-09 16:29 |
|
|