iphone films op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg binnenkort de iPad, en heb al mijn films naar iPhone formaat geconverteerd, hoe zal dit eruit zien op m'n ipad? Zal het er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone films op iPad
Ik krijg binnenkort de iPad, en heb al mijn films naar iPhone formaat geconverteerd, hoe zal dit eruit zien op m'n ipad? Zal het er een beetje goed uit zien, of juist erg pixel-achtig?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ligt aan de kwaliteit van de originele film. Beter kun je in je converteer programma kiezen voor iPad of evt Apple tv.
|
|
|||
|
|||
Ik zet zelf alles op handbreak om op de preset voor aple tv. Dit geeft echt een veel betere kwaliteit dan de iphonesetting.
|
||||
|
||||
Dus het beste is om alles gewoon naar Apple TV te converteren. Ik gebruik Xilisoft, dus dat kan mooi!
|
|
||||
|
||||
Sinds ik een iPad heb converteer ik alles naar Apple TV format. De 'oude' conversies (iPhone) heb ik wel zo gelaten. Niet haarscherp, maar goed genoeg om naar te kijken.
|
|
||||
|
||||
Ik kan nu mijn films die op iPad formaat staan, en nu ook Apple TV formaat niet meer op m'n iPhone bekijken, hij geeft een foutmelding dat de iPhone hem niet kan lezen. Hieronder heb ik wat details, als ik ze in ipad formaat of Apple Tv formaat zet, is het dan goed voor de iPad? En welke kan ik dan beter nemen?
Laatst gewijzigd door francebramie; 20-07-10 om 00:23. |
|
|||
|
|||
Ik probeer films op mijn Ipad te krijgen maar heb geen idee wat te doen. Als ik de film bibliotheek aanklik in iTunes kom ik in iTunes store bij muziek terecht. Ik heb genoeg, zelfs legale, films die ik graag op mij n Ipad zet maar hoe?
Graag advies. |
|
||||
|
||||
Google eens naar Handbreak.
Google ' Handleiding Handbreak ' Supersimpel programma om je eigen DVD's te converteren naar iPad formaat. |
|
|||
|
|||
Bedoelde je Handbrake? Ik denk het wel ga ik doen. Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Jazeker, Suffe schrijffout, sorry.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films downloaden en op ipad zetten | houtsie | iPad algemeen | 19 | 13-04-12 19:20 |
Iphone als remote voor films iPad | Arwiertz | iPad algemeen | 2 | 30-06-11 13:23 |
Probleem films op iPad zetten | de--spijker | iPad algemeen | 6 | 04-03-11 17:14 |
Films en series op je ipad zetten | patrick37 | iPad algemeen | 48 | 29-07-10 15:03 |
Films -> iPad | wvy | iPad algemeen | 1 | 28-03-10 14:15 |
|
|