Wat is normaal verbruik? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3G iPad en ben aan het uitzoeken welk 3G abo genoeg is..... Ik kom er niet uit, geen idee hoeveel ik MB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is normaal verbruik?
Ik heb een 3G iPad en ben aan het uitzoeken welk 3G abo genoeg is.....
Ik kom er niet uit, geen idee hoeveel ik MB ik verbruik en hoeveel normaal is. Iemand enig idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan je niet van die 3g prepaird kaarten kopen? zag dat ergens staan dat zou komen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er niet genoeg aan omdat ik per uur minstens 120tal MB verbruik door tv te streamen . Thuis is het uiteraard wel via Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Ik wil eerst even afwachten wat Hi/KPN voor MicroSim abbo/prepaid aan gaat bieden, want als ik kan kiezen tussen T-Mo of Hi dan ga ik dus voor Hi want de dekking is stukken beter via het KPN netwerk.
Ik ga de iPad hoofdzakelijk via Wi-Fi gebruiken, en ik wil niet mijn iPhone jailbreaken zodat ik kan internetten via MyWi. Maar ik wil ook de iPad wel eens onderweg gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is dit normaal?!? | jailbreakme | Archief | 7 | 20-02-11 10:33 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
1,5 gb minder dan normaal | Woutair | iPhone algemeen | 23 | 22-10-09 22:41 |
Normaal of niet ...? | Jasn | Unlock [archief] | 3 | 08-05-08 20:27 |
no service op at&t normaal | ducky | Unlock [archief] | 2 | 10-02-08 14:40 |
|
|