Kruiswoordpuzzels e.d. op de iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk moest dit iPad forum onderdeel ook in categorieën onderverdeeld worden..... Mijn vraag: ik ben op zoek naar een app voor Denksportpuzzels (wel in NL) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kruiswoordpuzzels e.d. op de iPad?
Eigenlijk moest dit iPad forum onderdeel ook in categorieën onderverdeeld worden.....
Mijn vraag: ik ben op zoek naar een app voor Denksportpuzzels (wel in NL) (kruiswoordpuzzels/woordzoekers/cryptogrammen e.d.) voor op de iPad. Zijn die er al, of zijn ze in de maak ???? Zo niet, dan is dat voor een developer een gat in de markt......(en jammergenoeg ben ik geen developer....) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is wel een sudoku app. En ik denk dat we voor dit soort apps en zeker de Nederlandse even moeten wachten tot de ipad in Nederland uitkomt.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is dus vrijdag maar als we op die developers moeten wachten net zoals bij de Nintendo DS (Puzzel Varia) dan komt het pas over 2 jaar..... Kunnen die lui niet een beetje vooruit werken? Ze weten nu immers toch dat de iPad een hit is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|