Onderhoud Ipad Scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren trotse eigenaar van een Ipad 32gb wifi. Nu vroeg ik mij af hoe je het scherm van de Ipad het beste kan onderhouden? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onderhoud Ipad Scherm
Sinds gisteren trotse eigenaar van een Ipad 32gb Wi-Fi.
Nu vroeg ik mij af hoe je het scherm van de Ipad het beste kan onderhouden? Gisteren in de tuin viel het me eigenlijk pas op hoeveel vingerafdrukken er op het scherm zitten. Gebruik nu een gewone simpele microvezel doek om het weg te poetsen. Hoe maken jullie het scherm schoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Microvezeldoek(niet de goedkoopste a.u.b),en dit doek alleen voor jouw screen gebruiken!!!
In combinatie met een druppel van jouw eigen spuug (...of iemand anders ,wat jouw gusto is ),krijg jij weer een heel clean scherm: Spuug is een van de beste vetoplossers,en tast het oleophobische lag op het scherm ook niet aan! greetz |
|
|||
|
|||
Er zat bij mijn macbook een mooi doekje, die gebruik ik voor mijn iPad, werkt prima
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik nu namelijk wel een goedkope (ala wibra kwaliteit doekje). Morgen maar ff koopzondag Almere een wat van hoger kwaliteit doekje zien te scoren! Wat betreffende de spuug ga ik wel voor mijn eigen spuug (hoogste kwaliteit) hahaha |
|
|||
|
|||
Ik heb een beschermfolie gekocht. Zo eentje die beschermt tegen krassen en gelijktijdig ook vetvlekken van vingerafdrukken voorkomt. Dit werkt prima. Het scherm is nu wat dof, maar dat stoort niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|