//

waar zo af te halen

waar zo af te halen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ***, ik zit nu in Griekenland maar wilde er eigenlijk maandag een kopen in NL. Maar dat gaat dus niet lukken? Weet iemand of ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 30-07-10, 18:24
iPetert iPetert is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 87
Standaard

***, ik zit nu in Griekenland maar wilde er eigenlijk maandag een kopen in NL. Maar dat gaat dus niet lukken? Weet iemand of ze in Duitsland nog wel voorradig zijn?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 30-07-10, 22:36
HvS HvS is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Heb afgelopen maandag mijn Ipad Wi-Fi 16gB in Duitsland gehaald.

En wel bij de Mediamarkt NordwestCentrum. Ze hadden er nog meer maar weet niet hoeveel.

Was de hele week toch daar, en kon het niet laten om er toch maar eentje te kopen.

Groeten,

Herman
  #63  
Oud 31-07-10, 07:24
iPetert iPetert is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 87
Standaard

Thanks! Wellicht toch de moeite waard om die kant op te gaan dus?
  #64  
Oud 31-07-10, 14:13
HvS HvS is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Sorry, zie nu dat ik er niet bij heb gezet dat het in Frankfurt was. Da's toch wel een aardig stukje rijden hoor.

Zou er niet alleen voor een Ipad helemaal naar toe rijden, en ik geloof dat de Mediamarkt telefonisch niet/nauwelijks is te bereikenen. Maar je kunt het proberen.

En meteen even testen, ik moest terug gaan de volgende dag ivm. gelukkig alleen maar een defecte USB kabel.

Gelukkig zat ik er de hele week in een hotel dus dat was geen probleem.

Groeten,

Herman
  #65  
Oud 31-07-10, 19:06
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Is het ook mogelijk om op Schiphol een iPad aan te schaffen met tax-free mogelijkheid? Iemand ervaring en\of informatie over de voorraad iPads aldaar?
  #66  
Oud 01-08-10, 09:14
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Nog mensen die vervroegd zijn voorzien van een iPad via online Apple store? Want ik ben aan het twijfelen, ik heb ook gereserveerd bij MediaMarkt tegen een aanbetaling van 100 euro, maar ik denk dat AppleStore Online wel sneller voorraad heeft?
  #67  
Oud 01-08-10, 11:13
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

29 juli 's avonds in online Apple store besteld, maar verzending staat nog steeds gepland voor 12 augustus en de aflevering op 16 augustus. Lijkt er dus op alsof de eerste paar vervroegde leveringen een uitzondering waren. Wellicht waren dat geannuleerde orders van anderen en konden ze die snel vanuit NL leveren. Andere bestellingen (zoals die van mij) lijken direct vanuit het verre oosten verstuurd te worden want die zijn een dag of 4 onderweg.

Ik heb mijn reservering bij Mediamarkt ook gewoon laten staan en zie wel wie het eerste kan leveren. Annuleren of doorverkopen kan altijd nog
  #68  
Oud 01-08-10, 11:24
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johndoe73 Bekijk bericht
29 juli 's avonds in online Apple store besteld, maar verzending staat nog steeds gepland voor 12 augustus en de aflevering op 16 augustus. Lijkt er dus op alsof de eerste paar vervroegde leveringen een uitzondering waren. Wellicht waren dat geannuleerde orders van anderen en konden ze die snel vanuit NL leveren. Andere bestellingen (zoals die van mij) lijken direct vanuit het verre oosten verstuurd te worden want die zijn een dag of 4 onderweg.

Ik heb mijn reservering bij Mediamarkt ook gewoon laten staan en zie wel wie het eerste kan leveren. Annuleren of doorverkopen kan altijd nog
Maar Apple krijgt ze denk ik wel eerder want dan kunnen ze pas aan winkel doorzenden?
  #69  
Oud 01-08-10, 11:29
kesj kesj is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Weet iemand of er nog voorraad is bij MediaMark Amsterdam (noord of Arena)? Gaat om de 64gb met Wi-Fi + 3g.
  #70  
Oud 01-08-10, 11:51
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Op smartphoneworld.nl hebben ze op voorraad maar wel 60 euro duurder dan normaal
  #71  
Oud 01-08-10, 12:43
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

En hoe zit het met de garantie van Apple? mocht er iets gebeuren en iPad moet terug hoe regelen we dat? want dan kan t niet via mediamarkt ofzo
  #72  
Oud 01-08-10, 12:54
appleaar appleaar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij Mediamarkt Arena hebben ze geen voorraad meer (net gebeld). Amsterdam Noord gaat pas om 12u open dus daar heb ik nog geen contact mee gehad, al heb ik weinig hoop op voorraad daar.
  #73  
Oud 01-08-10, 13:09
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
En hoe zit het met de garantie van Apple? mocht er iets gebeuren en iPad moet terug hoe regelen we dat? want dan kan t niet via mediamarkt ofzo
Garantie op de iPad is wereldwijd, dus die mag je binnenbrengen bij je lokale Apple Reseller.
  #74  
Oud 01-08-10, 13:56
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Garantie op de iPad is wereldwijd, dus die mag je binnenbrengen bij je lokale Apple Reseller.
Dat probeerde ik met een iPod ook maar ze zijden dat ze geen servicepoint zijn wel een officiële Apple reseller? Terwijl de klantenservice van Apple zei dat ze mij wel moeten helpen! Ikwoon in Deventer en werd naar Zwolle doorverwezen in de winkel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? lucas.ajax Koopinformatie Nederland 3 09-07-10 15:43
Waar gaan jullie de 3G S halen? dylanspronck Koopinformatie Nederland 11 25-06-09 20:38
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? Tijn1 Chat en geruchten 74 10-07-08 21:07
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? remco1111 Archief 1 10-07-08 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.