Wallpaper gezocht... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar de wallpaper die er hetzelfde uitziet als de achtergronden in Reeder en Osfoora. Wie kan me hieraan helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper gezocht...
Ik ben op zoek naar de wallpaper die er hetzelfde uitziet als de achtergronden in Reeder en Osfoora.
Wie kan me hieraan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ken die apps eerlijk gezegd niet, maar als je ze hebt kun je zeer waarschijnlijk de achtergronden daar wel uit rippen. IPA bestand kopieren naar bijvoorbeeld je desktop (niet VERPLAATSEN). De kopie hernoemen naar .zip i.p.v. .ipa. Uitpakken en ff zoeken in het resultaat. Zal zo eens kijken, als het gratis apps zijn zal ik eens een poging doen.
|
|||
|
|||
Ze zijn niet gratis, maar ik zag net dat iBooks die achtergrond ook gebruikt...
|
|
||||
|
||||
Bedoel je zoiets als deze in bijlage?
Laatst gewijzigd door Bomans; 26-07-10 om 21:01. |
|
||||
|
||||
Reader heeft ook een Lite versie, maar de achtergrond bestaat in de broncode helaas uit losse PNG plaatjes en is niet één geheel zoals je in de app ziet. Zal eens in iBooks koeken voor je...
|
|
|||
|
|||
Nee nee, die bedoel ik niet... Het is een grijze achtergrond, net alsof het stof is...
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand de wallpaper van Ios4 van de iPhone, die met die druppels? Maar dan voor de iPad?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staat er inderdaad standaard in.
|
|
||||
|
||||
Excuses, helemaal overheen gekeken. Dank voor jullie reacties.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geweldig!!! Dankjewel...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
wallpaper | teunis | Archief | 7 | 20-02-08 17:09 |
Wallpaper | ArB | Ringtones en Wallpapers | 1 | 02-02-08 01:49 |
[1.1.3] Wallpaper | david007 | Unlock [archief] | 6 | 28-01-08 18:50 |
|
|