iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..." discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou m'n iPad 3G even updaten, en ben daar dan ook aan begonnen. Maar nu blijkt dat ie niet verder geraakt dan het einde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..."
Ik wou m'n iPad 3G even updaten, en ben daar dan ook aan begonnen. Maar nu blijkt dat ie niet verder geraakt dan het einde van iPad-Software herstellen... Wat nu? Hij is al een kwartier bezig, wachten of iets anders?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het herstellen kan lang duren naargelang welke software je op je iPad hebt staan, wacht misschien nog maar even.
|
||||
|
||||
Nu is ie toch wel al een uur bezig...
|
|
||||
|
||||
DFU mode zetten, en dan nog een keer herstellen, heb ik ook wel eens met m'n iPhone gehad!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom alleen "iPad Hardware" als forumonderdeel? | nop | Archief | 1 | 06-02-11 12:53 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
"Uw betaalmethode is afgewezen" (Click & Buy op de iPad) | Amphiby | iPad algemeen | 2 | 11-09-10 19:20 |
Statusbalk tekst: "iPad" na snowbreeze | hoekstra89 | Jailbreak [archief] | 3 | 06-07-10 07:58 |
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" | ErickJacobs | iTunes | 0 | 18-08-08 00:42 |
|
|