//

Funtime met je iPad

Funtime met je iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de week ging ik met een paar collegaatjes lunchen. Aanvankelijk werd er een beetje sceptisch gereageerd op het feit dat ik mijn iPad had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-10, 21:31
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard Funtime met je iPad

Van de week ging ik met een paar collegaatjes lunchen. Aanvankelijk werd er een beetje sceptisch gereageerd op het feit dat ik mijn iPad had meegenomen (en wilde serieus waar alleen maar mijn 3G aan de gang krijgen...) Onder deze collega's zat toch ook een serieuze apple fan (google maar eens op Paul Helwig...., mag ik dat hier zeggen??) Maar al snel werd duidelijk dat de verschillende apps toch ook wel voor veel plezier kunnen zorgen. De foto zegt genoeg denk ik zo... (we hebben echt gelachen om dat gekke ding, vingers waren stroef, servetje om vingers heen die dan weer in de weg zat en vreemde blikken van personeel en andere restaurantbezoekers etc...)


Heb jij al iets leuks of geks meegemaakt met je iPad dat je vantevoren niet had kunnen bedenken... laat het dan hier zien....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iPad tijdens de lunch.JPG‎ (200,3 KB, 289x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 21:39
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Ik was bij m'n oma en wilde haar onze vakantiefoto's laten zien. Ze nam de iPad vast en ik zei: 'Je moet met je vinger schuiven over het scherm om de volgende foto te zien'. Dat deed ze dan en ze raakte helemaal in paniek toen de volgende foto verscheen. Ze zei: 'Wa heb ik nu gedaan?! Tis toch ni kapot zeker?!

Was echt lachen om te zien hoe ze reageerde.
__________________
iPad 32GB Wi-Fi iOS 4.2 GM
  #3  
Oud 30-07-10, 21:41
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Leuk! Moet ik ook nog langs, bij mijn oma... maar vette kans dat ze er dan ook 1 wil....
  #4  
Oud 30-07-10, 22:03
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

2 maand geleden zat ik op het vliegtuig richting las vegas en naast ons zat een koppel met een dochtertje van 9 jaar, zoë noemde ze en ze had een levensbedreigende ziekte.
ik heb samen met haar bijna de ganse vlucht spelletjes gespeeld op m'n iPad.
dat kind was zo ontzettend gelukkig de ganse vlucht! bij het landen bedankten de ouders me en vroegen waar je zoiets kon kopen. we hebben de volgende dag afgesproken op de strip en we hebben ze meegenomen naar de Apple store om een iPad te kopen voor hun dochtertje!
ik heb nog nooit zo een gelukkig kind gezien dan toen!
s'avonds hebben de ouders ons nog uitgenodigd op een etentje en toen we daar aankwamen vloog kleine zoë ons rond de nek om ons te bedanken!
de volgende dag allen samen een tripje gemaakt naar de grand canyon!
ondertussen zien we elkaar bijna elke week.

voor mij was dit het mooiste "iPad verhaal" wat ik meegemaakt heb.

Laatst gewijzigd door knuster; 30-07-10 om 22:06.
  #5  
Oud 30-07-10, 22:18
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Mijn oma wil hem ook gaan kopen, maar eerst lekker genieten van de mijne!
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #6  
Oud 30-07-10, 23:05
Brilsmurf's schermafbeelding
Brilsmurf Brilsmurf is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
2 maand geleden zat ik op het vliegtuig richting las vegas en naast ons zat een koppel met een dochtertje van 9 jaar, zoë noemde ze en ze had een levensbedreigende ziekte.
ik heb samen met haar bijna de ganse vlucht spelletjes gespeeld op m'n iPad.
dat kind was zo ontzettend gelukkig de ganse vlucht! bij het landen bedankten de ouders me en vroegen waar je zoiets kon kopen. we hebben de volgende dag afgesproken op de strip en we hebben ze meegenomen naar de Apple store om een iPad te kopen voor hun dochtertje!
ik heb nog nooit zo een gelukkig kind gezien dan toen!
s'avonds hebben de ouders ons nog uitgenodigd op een etentje en toen we daar aankwamen vloog kleine zoë ons rond de nek om ons te bedanken!
de volgende dag allen samen een tripje gemaakt naar de grand canyon!
ondertussen zien we elkaar bijna elke week.

voor mij was dit het mooiste "iPad verhaal" wat ik meegemaakt heb.
Je zou dit verhaal bijna verfilmen.
  #7  
Oud 31-07-10, 06:36
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brilsmurf Bekijk bericht
Je zou dit verhaal bijna verfilmen.
Met Tom Hanks en Meg Ryan ...
Zonder gekheid, idd mooi verhaal daar zal niemand aan kunnen tippen
  #8  
Oud 31-07-10, 09:38
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Het is zeer zeker een heel mooi verhaal Knuster! Dat zal je (en ons nu ook) altijd bij blijven.

Volgens mij is de iPad ook echt leuk voor kinderen, zeker als er straks wat interactieve boekjes voor komen en edu programma's. Zou er bijna toch nog eentje gaan maken;-) maar verzamel wel e.e.a. voor de kinderen van vrienden zodat ik het met hun eens kan proberen. (En de ouders daarna flink in de buidel mogen ben ik bang...)
  #9  
Oud 31-07-10, 12:42
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Over kinderen.....
Van de week mijn iPad meegenomen naar mijn dochter om daar de 3G te testen.
Nou weet ik dat ze niks geeft om dit soort dingen (lijkt op haar vader.....) en dus heb ik haar even "gedwongen" om te kijken. Kleinzoon van 2,5 jaar zat bij haar op schoot.
Ik had een app voor peuters gedownload daar krijg je plaatjes te zien en die geven dan het bijbehorende geluid. Ik liet hem even kijken en vervolgens zat ik met mijn dochter te praten en onze kleinzoon zat even later bij mij op schoot heerlijk te spelen met de iPad.
Onze kleindochter van 5 kwam later binnen en ja hoor, het jochie van 2,5 gaat zijn grote zus uitleggen wat ze moet doen. En dat terwijl hij nog nieteens goed kan praten.......
Omy is nu (even) zijn grote favoriet....totdat opa met de tractor komt...... Het zal nog een probleem worden als ik er heen ga zonder de iPad
  #10  
Oud 31-07-10, 13:39
r_klerks r_klerks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik had hem vorige week meegenomen naar me werk, de vader (89 Jaar) van me werkgever die wilde weten of je er ook een kaarts spelletje op kan spelen, ik heb toen in de APPstore de app gedownload..... Hij heeft er ongeveer 5 minuten mee staan spelen toen zaten we al in de auto om samen er een voor hem te kopen. Hij zei gelijk ik moet ook zo'n ding....
  #11  
Oud 31-07-10, 14:23
Ddegroot's schermafbeelding
Ddegroot Ddegroot is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 14
Standaard

Bij de lancering in NL meteen een iPad gehaald, helaas moest ik ook meteen vertrekken met onze BE scouting groep naar de JubJam100 (12.000 scouts in Roermond) en niet veel tijd om er mee te spelen.. maar bleek een geweldig apparaat met leuke spelletjes, op afstand werken en natuurlijk de weersvoorspellingen!

quote uit de scouting krant van JubJam100 toen de opening in het centrum van Roermond was: "In de Apple Premium Reseller AM Bridge staan een paar scouts eem iPad te aaien"
  #12  
Oud 31-07-10, 14:28
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Hij zei gelijk ik moet ook zo'n ding....
Hahaha, prijzig kaartspelletje... of heb je hem nog wat meer laten zien? En ga je hem nog helpen in het gebruik van meer handige dingen??

En toffe omy ook, jammer genoeg hadden ze dit soort speelgoed nog niet toen ik nog met oma op stap ging. Maar toen kocht ze de Bobo voor me en was ik ook helemaal blij en o ja, cassettebandjes met verhalen van Disney en Kinderen voor Kinderen die je dan in zo'n klein afspeelapparaat kon stoppen....
  #13  
Oud 31-07-10, 19:16
r_klerks r_klerks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

@macleentje

Natuurlijk ga ik hem helpen. Ik heb hem gejailbreakt voor hem en wat foto's op gezet zodat hij hem ook kan gebruiken als digitale fotolijst.

Verder heb ik er wat weer applicaties opgezet.
  #14  
Oud 06-08-10, 09:01
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Gisteren op bezoek geweest bij een vriendin met dochter (12) en zoon (9). Eerste die hem zag was de dochter die riep "hé, een grote iphone, vet!" en na een paar dingen te hebben geprobeerd ook zo'n ding wilde... (sorry mam...)

Toen iets later de jongen thuiskwam gelijk hetzelfde, die riep "wauw, een grote iphone..." maar na wat uitproberen later keek hij me toch even bedenkelijk aan en vroeg: "Hoe doe je deze nou in je zak??" **Proest** Nog iets later kwam hij tot de conlusie: "Mam, ik koop wel gewoon zo'n kleine iPhone hoor...." Geweldig toch?!!!

Leuk was dat ze hebben zitten kleuren en tekenen en dat ik daarvan een screenshot heb gemaakt die ik ze weer gemaild heb, je kunt echt alle kanten op...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad met Iphone linken met bluetooth MrGangstaInc iPad algemeen 1 07-03-11 12:59
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 14:46
iPad met 4.2.1 maltje Jailbreak [archief] 3 15-02-11 20:44
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 16:03
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.