iPhone 3G + iPad 3G discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap niet waarom het bij sommige niet werkt. Als ik mijn iPhone aan heb en data en 3G uitzet, en op Ipad zowel data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik snap niet waarom het bij sommige niet werkt. Als ik mijn iPhone aan heb en data en 3G uitzet, en op Ipad zowel data als 3G aan laat staan werkt alles. op Ipad kun je gewoon alles draaien op je gsm kaartje en op mijn Iphone kan ik bellen, gebeld worden en sms'jes ontvangen, alleen geen applicaties met data gebruiken. Heb het uitvoerig getest door mijzelf te bellen in bovenstaande situatie en het werkt perfect!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Of gewoon een prepaid 3g kaartje van 9,95!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
ipad > iphone > ipad apps | winock | iPad Apps | 2 | 02-01-11 22:32 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|