Stabile iPad Stand discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand weet of deze stand ook hier ergens te verkrijgen valt? Hij is gewoon geweldig! Stabile iPad Stand - Silver Filmpje: YouTube - Chaîne de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stabile iPad Stand
Iemand weet of deze stand ook hier ergens te verkrijgen valt? Hij is gewoon geweldig!
Stabile iPad Stand - Silver Filmpje: YouTube - Chaîne de SoldierKnowsBest Afbeelding: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die me kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten, maar hij is idd errrg mooi.
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook nog niet gezien in Nederland, maar je kan hem bestellen via de website. Ze versturen hem ook naar Nederland.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende gekocht:
schwarz Stand Ständer Halterung Halter für iPAD Wi-Fi 3G - eBay, iPad-Zubehör, iPads Zubehör, Apple, Computer. (Eindtijd 15-aug-10 09:08:04 CEST) Goedkoop en handig ook voor als je je iPad als fotolijst wilt gebruiken in de woonkamer! |
|
|||
|
|||
Ik vind het maar niks, dat metalen geval met die grote voet. Erg duur en dan heb je toch maar één enkele kijkhoek. Voor dat geld verwacht ik toch minstens dat je die kan instellen.
Die foldable stand hierboven heb ik ook, da's een stuk meer waar voor je geld, elke gewenste kijkhoek instelbaar en gemakkelijk mee te nemen en op te bergen. |
|
|||
|
|||
luxa2 h4 besteld, komt vandaag binnen, super stand
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone stand- by | giljom | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 11:16 |
Zelfgemaakte iPad stand | absrnd | iPad algemeen | 16 | 30-04-10 21:20 |
Stand-by Probleem! | i(Phone) | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 10:59 |
Night Stand | Cherrim | iPhone Apps | 1 | 16-12-08 19:05 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
|
|