Zelfgemaakte iPad stand discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon het niet laten, en heb toch maar zelf een stand gemaakt voor mijn iPad, het idee is niet van mij zelf maar geleend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zelfgemaakte iPad stand
Ik kon het niet laten, en heb toch maar zelf een stand gemaakt voor mijn iPad, het idee is niet van mij zelf maar geleend van een ander metalen versie,
beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik maar . http://www.elementcase.com/home/ipad.html ik vond de $129,- een beetje veel, wat ik zelf voor Euro 5,- kan maken ! ook deze is in drie standen te zetten en de laagste maakt het makkelijker om te typen. gemaakt van wat afval hout en een stuk 8mm rond verchroomd staal. en nee, dit ga ik niet verkopen Laatst gewijzigd door absrnd; 15-04-10 om 10:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk gemaakt! Mijn complimenten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeer netjes! Ga je deze ook verkopen?
|
|
||||
|
||||
Netjes, heel netjes
Heb je ook een plannetje hoe dit te maken
|
|||
|
|||
Ziet er onwijs netjes uit Mijn complimenten
|
|
|||
|
|||
Ziet er vet uit man
|
|
|||
|
|||
Bouwtekening , please heb ik ook wat te knutselen dit weekend
Ziet er echt goed uit ! |
|
||||
|
||||
ziet er inderdaad goed uit, ik dacht eerst dat dat de foto's van de officiele website was
|
|
||||
|
||||
Wow die zou ik ook wel willen hebben. Superstoer! Complimenten.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad zeer netjes gedaan. Ziet er erg goed uit!
|
|||
|
|||
Ook de komplimenten van mijn kant super gedaan.
De bouwtekeing is al eerder gevraagd, maar goed ik doe het ook nog eens En natuurlijk ook nog even de gereedschappen die je hierbij nodig hebt. Please
|
||||
|
||||
Gisteren verveelde ik me, dus maar nog een houder gemaakt
met een iets andere vormgeving |
|
|||
|
|||
weer mooi !
wil je ondertussen al delen hoe we dit zelf kunnen maken ? |
|
||||
|
||||
Verkopen? Het is een gejat idee he. Ik denk dat hij aardig wat probleempjes krijgt als hij ineens dit soort dingen gaat verkopen
Btw over het zelf maken ik zie iig bij die andere dat ze de groef breedte nemen van 1 cm en diepte van 1,5 cm daar kan je denk ik al genoeg mee om verder mee te kunnen lijkt me? Laatst gewijzigd door sukk1e; 30-04-10 om 16:45. |
|
|||
|
|||
Gejat... gejat..?
Goed gekopieerd is ook een kunst hoor. Maar een klein lijstje met maatvoering zou niet gek zijn.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zelfgemaakte rintones te vinden? | yoyonet | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 21:53 |
Stabile iPad Stand | RoelG | iPad algemeen | 8 | 08-08-10 02:23 |
PHONEZAP - Voor o.a. al je zelfgemaakte ringtones! | Ganosius | Ringtones en Wallpapers | 4 | 20-11-08 17:39 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
|
|