Apps op meerdere ipads zetten. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of het mogelijk is om apps op twee verschillende ipads te zetten. En wat dan de makkelijkste manier is. Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps op meerdere ipads zetten.
Ik vraag me af of het mogelijk is om apps op twee verschillende ipads te zetten. En wat dan de makkelijkste manier is.
Is het daarna mogelijk om de ipads met twee verschillende computers te synchroniseren? Laatst gewijzigd door Mar10e; 03-08-10 om 22:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan een aangekochte app met 5 pc's delen en vandaar dan op verschillende apparaten zetten (iPad, iPod, iPhone, ...). Je moet daarvoor de pc waarmee de andere iPhone, iPod, ... synchroniseert machtigen voor jouw account. Dan kan vanop die pc's dezelfde apps gedownload worden die jij reeds kocht, zonder daarvoor opnieuw te moeten betalen (aangezien ze gedownload worden met jouw account). Bij het updaten van de apps die op de pc in de library staan, zal je dan wel moeten kijken dat je telkens het paswoord opgeeft van de account waarmee de app origineel gekocht is.
Een iPad (of elk ander i-device) kan je echter maar met 1 pc (of mac) synchroniseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: op meerdere computers op je iPhone zetten | sermedg | iTunes | 2 | 04-05-11 00:10 |
Apps op de computer zetten | Jens123 | iTunes | 4 | 09-04-11 13:45 |
Apps terug zetten? | juuldeman | iPhone Apps | 9 | 11-01-11 09:37 |
apps in mappen zetten | pruuk | iPhone Apps | 2 | 23-06-10 11:51 |
Apps op me iphone zetten | Mikebloemberg | Archief | 1 | 17-04-10 19:22 |
|
|