Cloud Browse op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag Cloud Browse op mijn iPad installeren. Deze app is alleen te verkrijgen via de apple store UK. Als ik deze daar wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cloud Browse op iPad
Ik wil graag Cloud Browse op mijn iPad installeren. Deze app is alleen te verkrijgen via de apple store UK.
Als ik deze daar wil downloaden krijg ik de melding: "Uw account is slechts geldig voor aankopen in de Nederlandse iTunes Store. Als u op OK klikt, gaat u naar deze winkel." Het lukt mij dus niet. Zou iemand mij kunnen helpen? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
account aanmaken in uk, zoek maar eens onder account aanmaken amerika.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het inderdaad geprobeerd, een acount aanmaken in Amerika, maar hij vraagt om adres gegevens, hoe omzeil je dit dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het account aanmaken is gelukt, maar bij ITunes UK had ik gekozen voor "geen betaalmethode". Als ik nu Cloud Browse wil opstarten op mijn iPad, geeft hij aan:
"Cloud browse is currently only available within US and Canada. Only premium account subscribers can login outside of those countries". Word ik een premium account subscriber als ik mijn creditcard gegevens invul? Edit: Ik heb het volgens mij gevonden. Ik moet een Premium Account subscriber worden bij Cloud Browse. Dit kan op www.alwaysontechnologies.com. Het kost wel 5,99 USD per maand. Weet iemand een andere manier? Laatst gewijzigd door Lucky I; 09-08-10 om 01:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Via de amerikaanse itunes kon ik het gemakkelijk downloaden.
|
|
|||
|
|||
Cloud Browse
Hallo, heb ook Cloud Browse via de Amerikaanse store kunnen installeren,
maar krijg ook steeds de melding : Cloud browse is currently only available within US and Canada Weet iemand hoe dit te omzeilen is aub ?? Thanks |
|
|||
|
|||
Hoogstwaarschijnlijk moet je dan ook een ip adres in US of Canada hebben....
Hier zijn VPN diensten voor..... (meeste moet je voor betalen) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cloud browse | sh0tt | iPhone Apps | 4 | 19-01-11 00:42 |
|
|