Mooie iPad tas? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand al een gevonden? Ik bedoel een soort van laptoptas maar dan niet zo'n gigantisch ding maar een compacte waar de iPad precies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mooie iPad tas?
Heeft er iemand al een gevonden? Ik bedoel een soort van laptoptas maar dan niet zo'n gigantisch ding maar een compacte waar de iPad precies in past
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even Google'n op iPad accessoires, heb er al vele mooie gezien.
|
|
||||
|
||||
Hier zijn de mooiste maar ook de duurste terug te vinden:
iPad cases PIEL FRAMA Heb er zelf eentje gekocht en eerlijk: SUPER !!!
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zitten 2 nadelen aan de griffin. De aan en uit knop en de kantelknop vallen onder een stuk van de griffin. Bij de aan en uit knop is dit geen punt, dan druk je er dwars door heen. De kantelknop is wel lastig, want dat is een schuif. Als je die vaak gebruikt, dan is de griffin lastig. |
|
|||
|
|||
Er zijn alweer ontzettend veel hoezen op de markt!! Ik heb de mijne van de week ontvangen, een zwart leren die je ook kan gebruiken als een standaard. Wel zo handig.
Ik heb de mijn hoes gekocht megagadgets. Maar ik moet zeggen voornamelijk door de prijs hoor. |
|
|||
|
|||
Ik heb de business bag van Artwizz.de besteld, is momenteel niet leverbaar maar waarschijnlijk volgende week wel. Die lijkt mij erg vet
|
|
|||
|
|||
Ik heb de stm Jacket in bestelling staan, past perfect en er zit ook een schouder riem etc bij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 mooie wallpapers | marcoklein | Ringtones en Wallpapers | 11 | 21-09-10 02:25 |
Post hier je mooie iPad Wallpapers! | Lodewijk69 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 18-08-10 21:22 |
draagbare Wi-Fi hotspot in je tas | truckdiver | Wi-Fi | 8 | 22-02-08 11:07 |
Een mooie iPod Touch? | yingie | Archief | 0 | 25-10-07 18:36 |
|
|