vodafone blox limiet is 500mb? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He, heb 24 juli mijn vodafone blox afgesloten (geen ipad abo) met een prepaidkaart van Vodafone. Sinds gisteren heb ik geen internet meer, wel 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vodafone blox limiet is 500mb?
He,
heb 24 juli mijn vodafone blox afgesloten (geen ipad abo) met een prepaidkaart van Vodafone. Sinds gisteren heb ik geen internet meer, wel 3g ontvangst. Net gebeld met vodafone en krijg ik te horen dat ik over de limiet ben, namelijk 500mb. Op de voorwaarden staat niet meer dan 10* het gemiddeld van alle gebruikers... Niet specifiek 500mb, maar kennelijk is dat hun limiet!!! Iemand anders dezelfde probleem, ervaring ? (Bij SETTINGS/General/Usage kan je zien hoeveel je gebruikt.) Groeten, Seb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je je vraag het beste hier kan stellen, er zijn immers veel meer Vodafone blox gebruikers Dan alleen mensen met een iPad:
https://forum.iculture.nl/f18/i...nternet-6.html |
|
|||
|
|||
Dat staat wel degelijk op internet site van Vodafone, ik heb zelf gekozen voor iPad basis internationaal dit is een 2,5 gb met hoogste haalbare snelheid en voordeel van internet waar ook ter wereld zonder bijkomende kosten enig minpuntje 45 euro ex btw maar weleen jaar lang 40% korting
|
|||
|
|||
Yep, is nu 500mb. Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad.
Ik denk gelijkgetrokken met het data abbo van €20,- met een limiet van 500mb. De prepaid is eigenlijk niet bedoeld voor de iPad. |
|
|||
|
|||
Misschien dom vraagje, maar als je aan je limiet zit kun je dan een nieuwe Blox laden of moet je dan wachten tot de maand om is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na 500 mb kost het €0,75 per kwartier. Het is 1x 500mb per maand. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone BloX Internet | profit42 | Vodafone | 241 | 13-10-11 13:13 |
Vodafone blox | minifreakje | Vodafone | 1 | 27-02-11 07:44 |
Vodafone blox,zorgeloos internet | cesaf | Vodafone | 4 | 01-01-10 14:03 |
vodafone blox prepaid OS 3.0 aanzetten | brax | Vodafone | 1 | 14-08-09 13:14 |
vodafone blox traag | nobody79 | Vodafone | 14 | 01-05-08 01:31 |
|
|