iPad en oortjes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een splitter. In het vliegtuig wil ik graag met z'n tweeën films kijken en dan is het wel makkelijk om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad en oortjes
Ik ben op zoek naar een splitter.
In het vliegtuig wil ik graag met z'n tweeën films kijken en dan is het wel makkelijk om allebei twee oortjes in te hebben (i.v.m. vliegtuig geluid). Weet iemand als dit er is en waar het te verkrijgen is?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf bluetooth oortjes maar of je er daar twee van kan aanhangen, geen idee. Of 1 met draad en een bluetooth variant.... raak je iig niet met elkaar in de knoop, hoewel dat natuurlijk ook best knus kan zijn;-)
|
|
|||
|
|||
Misschien vindt je deze ook interessant, geen verzendkosten!
http://www.focalprice.com/detail_IP397W.html |
|
|||
|
|||
En hier staat ook nog een Apple logo op.
Is deze van Apple? Dan zal die toch ook via Apple site te bestellen zijn? Bedankt voor je info. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor deze prijs kan je hem bijna niet laten liggen. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook van plan die te kopen, het mooie is is dat hij zo van Apple zou kunnen zin qua design dan, vind ik zelf erg mooi! Voor die prijs zeker!
Citaat:
Laatst gewijzigd door francebramie; 16-08-10 om 15:18. |
|
|||
|
|||
Van vianco heb je ook mooie! (voor bij de iPad qua design ) Tekoop bij oa mm! Gebruik ze voor iPad en iPhone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oortjes | iRolf | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-11-10 18:48 |
3G --> Oortjes | RobbievanZomeren | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-05-10 00:31 |
Oortjes | andreasksv | iPhone algemeen | 9 | 05-04-09 12:05 |
Oortjes + Wasmachine -) | Kermi | iPhone algemeen | 6 | 25-03-08 13:42 |
|
|