Oortjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net nieuwe oortjes gekocht voor mijn Iphone, bellen lukt wel en naar het volgende liedje gaan ook, alleen de knop voor luider en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oortjes
Ik heb net nieuwe oortjes gekocht voor mijn Iphone, bellen lukt wel en naar het volgende liedje gaan ook, alleen de knop voor luider en stiller werkt niet bij mij :s , iemand een idee?
grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke oortjes heb je dan gekocht? Op de standaard oortjes zit bij mijn weten geen bedien(d)ing voor het volume.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het product van jouw is niet 100% geschikt voor de iphone,
Het zijn ipod shuffle oordopjes. Kijk onderaan daar staat voor welke producten hij geschikt is iPod shuffle oordopjes Iphone staat er niet tussen Laatst gewijzigd door bako; 04-04-09 om 18:02. |
|
||||
|
||||
Vreemd is dat ze wel voor de iPod Touch werken maar niet voor de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Waarom zitten er eigenlijk een microfoon in?
|
|
||||
|
||||
Ik Denk voor apps voor de 2G iPod Touch waar je een microfoon voor nodig hebt, (Die hartslagmeter, geluidsrecorder etc.)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oortjes | iRolf | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-11-10 18:48 |
iPad en oortjes | dragonflyer | iPad algemeen | 7 | 16-08-10 19:44 |
3G --> Oortjes | RobbievanZomeren | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-05-10 00:31 |
Oortjes + Wasmachine -) | Kermi | iPhone algemeen | 6 | 25-03-08 13:42 |
|
|