Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Snap dit toch niet Ik heb zonder problemen naar films en muziek kunnen luisteren in het vliegtuig....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snap dit toch niet
Ik heb zonder problemen naar films en muziek kunnen luisteren in het vliegtuig. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook muziek die ik erg lang geleden heb gedigitaliseerd en die voldoende hard klinkt. Maar vooraL bij klassieke muziek kan het problematisch zijn door het grotere dynamiekverschil. AFAIK. Huib Citaat:
Zowel op Ipad als Ipod. Ook als aan de stekkertjes frunnik. Wat doe ik verkeerd mijnheer? Huib edited: krijg een nieuwe! Hoef de ouwe geeneens terug te sturen. Jammer dat ik morgen twee weken weg ben. Zal resultaat doorgeven als ik weer terug ben. Snelle service van die jongens! Huib Die was al veel eerder verstuurd maar ben vandaag pas terug. Werkt inderdaad perfect. Enorm volume. Geen vervorming Goeie service die club. Huib
iPad 64/iPod 16 Laatst gewijzigd door shapezzz; 03-10-10 om 00:32. Reden: Edit-knop gebruiken A.U.B. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone volume boost 4.2.1 | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-03-11 22:09 |
Laag volume tijdens bellen | Sleevemaster | iPhone algemeen | 60 | 28-09-08 11:15 |
Hoe het headphone volume verhogen? | desmodus | iPhone algemeen | 3 | 24-03-08 10:32 |
Volume tijdens bellen met iphone ERG laag?! | Titan1980 | Archief | 7 | 08-03-08 11:30 |
Laag volume na upgrade 1.1.2 | de_schaap | Unlock [archief] | 10 | 14-01-08 11:04 |
|
|