Osfoora hd crashed discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sindskort blijft osfoora hd bij mij crashen tijdens het opstarten. Herinstallatie helpt niet. Is dit bekend en hebben er meerdere mensen last van?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Osfoora hd crashed
Sindskort blijft osfoora hd bij mij crashen tijdens het opstarten. Herinstallatie helpt niet. Is dit bekend en hebben er meerdere mensen last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens dit:
Haal hem van je iPad af, Reboot Zet em erop, reboot en probeer het dan eens |
|
|||
|
|||
Blijkt een fout te zijn in de communicatie tussen Osfoora en Twitter... de beschrijving van psvpas moet voorlopig de oplossing zijn.
Volgens Osfoora komt er snel een update - om dit in de toekomst te voorkomen. |
|
|||
|
|||
Zal de methode van psvpas eens proberen, lees nu inderdaad via de twitter van osfoora dat de ipad en iphone versie nu beide bijna zijn ingediend bij apple.
edit: methode van psvpas werkt niet. Even wachten op de update dus. Laatst gewijzigd door Neefdave; 25-08-10 om 10:38. |
|
|||
|
|||
Ik las idd bij de recensies ook dat die bij mensen steeds crashte. Ik heb m zelf gisteren aangeschaft en ik heb eigenlijk nergens last van, raar....
|
|
|||
|
|||
Probleem osfoora en twitter is al opgelost.
Laatst gewijzigd door jeroen0302; 26-08-10 om 22:52. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! | vangorkum | iPhone Apps | 2 | 25-03-11 11:31 |
Osfoora tijdelijk uit App Store vanwege inlogproblemen | stringray | iPad algemeen | 2 | 04-09-10 13:29 |
|
|