Osfoora tijdelijk uit App Store vanwege inlogproblemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren na het lezen van een aantal positieve reviews besloten de Twitter-client Osfoora HD aan te schaffen in de App Store. Toen ik deze voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Osfoora tijdelijk uit App Store vanwege inlogproblemen
Gisteren na het lezen van een aantal positieve reviews besloten de Twitter-client Osfoora HD aan te schaffen in de App Store. Toen ik deze voor het eerst opstartte bleek dat het niet mogelijk was om met Osfoora op Twitter in te loggen. En vanochtend zag ik deze Tweet:
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
apart hier werkt osfoora nog steeds naar behoren!
|
|
|||
|
|||
Volgens treden de problemen alleen op tijdens het initieel autoriseren van Osfoora. Als je Osfoora al voor 1 september had draaien, dan heb je geen problemen.
Inmiddels is de iPhone-versie weer gefixt en online. Wacht nog steeds op de iPad-versie. Alhoewel inmiddels ook de officiële Twitter client voor iPad is uitgekomen en die is toch behoorlijk goed. Jammer dat ik niet twee dagen langer gewacht heb met de aankoop van Osfoora. |
Labels |
app store, osfoorna |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|