iPad Vs partner discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste Ipatters Sinds kort heb ik een Ipad en ik moet zeggen hij is redelijk verslavend. Mijn iPad is jailbreaked dus kan ik naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Vs partner
Hallo beste Ipatters
Sinds kort heb ik een Ipad en ik moet zeggen hij is redelijk verslavend. Mijn iPad is jailbreaked dus kan ik naar hartelust alle apps uitproberen tot grote ergernis van mijn partner die langzaam een hekel aan dat ding begint te krijgen. Graag wil ik jullie ervaringen hiervan eens horen en hoe jullie ermee omgaan. Groetjes marretje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haha, ik hoor wel eens hetzelfde.
Maar dan moet er bij jezelf eigenlijk wel een belletje gaan rinkelen, nietwaar? Leg dan de iPad even opzij en spend some time with your partner. Een iPad loopt niet weg, je partner mogelijk wel ;-)
|
||||
|
||||
ik moet zeggen da het bij ons ook van da is maar wij zijn beide aan de ipad verslaafd en ik heb maar 1 ipad dus das soms der eens voor vechten .
Maar van da vechten komt dus ook wel meer voort dus ja zo zie je maar een ipad heeft ook zijn voordelen he |
|
|||
|
|||
Hier gaat de iPad ook van mij naar partner en weer terug, etc.
|
|||
|
|||
Koop er dan één voor hem of haar bij. Problem solved!
|
|||
|
|||
Heb ik ook gedaan, de 3G voormij en Wi-Fi voor het vrouwtje
|
|||
|
|||
Schaf Ludo Deluxe aan
|
|
|||
|
|||
Mijn iPad is mijn partner .
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al anders gedaan, heb de Samsung galaxy aangeschaft (meschien vies woordje voor dit forum ) maar mijn partner is nu dik tevreden met mijn iPad .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple partner? | JoelvandeBeek | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-09-10 11:42 |
iPhone kan privégegevens partner bovenspitten | wvy | Chat en geruchten | 4 | 23-10-09 19:47 |
|
|