iPhone kan privégegevens partner bovenspitten discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone kan privégegevens partner bovenspitten Een nieuw technisch snufje voor de iPhone stelt de gebruikers in staat om alles te weten te komen over hun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone kan privégegevens partner bovenspitten
iPhone kan privégegevens partner bovenspitten
Een nieuw technisch snufje voor de iPhone stelt de gebruikers in staat om alles te weten te komen over hun huidige of toekomstige liefdespartner. Drugs, seks en geweld De applicatie 'DateCheck' werd bedacht door het Amerikaanse Intelius. De gebruikers kunnen met een naam of een telefoonnummer op zoek gaan in de databank van het bedrijf en zo controleren of hun geliefde geen informatie voor hun verborgen houdt. Dat kan gaan van een crimineel verleden tot het feit of iemand al dan niet getrouwd is. Het zoeken naar info is gratis, grondige informatie kan evenwel tot 40 dollar (een kleine 30 euro) kosten. DateCheck bezit gegevens met betrekking tot seksueel geweld, rijden onder invloed en arrestaties in verband met drugs, aldus Intelius. Daarnaast kunnen nieuwsgierige partners uitvlooien of iemand al dan niet alleen woont en hoeveel huur hij/zij moet betalen. De applicatie zal binnenkort beschikbaar zijn. (belga/tw)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooi, dat ze zich maar voorbereiden op een claim/rechtszaak. Want ik neem aan dat dit niet in EU gebruikt mag worden en zo ja, dan zal ik er over nadenken om een zaak tegen ze te beginnen. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar meer dat een particulier bedrijf met je gegevens mogen rommelen zint me totaal niet. Recht op privacy wordt steeds meer vervaagd..nog even en we lopen met een chip rond en elk beveiligingsbedrijf mag je zomaar aanhouden en van top tot teen onderzoeken zonder tussenkomst van een rechtspersoon.
|
|
||||
|
||||
Ik ga me hier pas druk om maken als ik resultaten zie die niet openbaar zijn. Hoe zou dit bedrijf over deze zaken kunnen beschikken? Crimineel verleden... hebben ze toegang tot politie- en/of justitiegegevens? Misschien kan en mag dit in de US, in Nederland niet.
|
||||
|
||||
in nederland krijgen ze die gegevens niet. prive rechten miss?
en hoe kun je eigenlijk zoiets goedkeuren lijkt eerder zoin commercial van jamba. sms datecheck of je vriend/in niet een slecht verleden heeft.
|
|||
|
|||
Altijd handig voor de vriendin
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple partner? | JoelvandeBeek | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-09-10 11:42 |
iPad Vs partner | Marretje | iPad algemeen | 8 | 13-09-10 01:37 |
|
|