mobiel modem voor ipad i.p.v 3g model discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had even een vraagje? Kan ik een losse mobiel modem aanschaffen met een internet stick (voor laptop) in plaats van een 3g ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobiel modem voor ipad i.p.v 3g model
hallo,
ik had even een vraagje? Kan ik een losse mobiel modem aanschaffen met een internet stick (voor laptop) in plaats van een 3g ipad model aan te schaffen. Zo'n modem zet mobiel internet om in Wi-Fi signaal. Dit is toch voordeliger aangezien er meerdere apparaten op een modem kunnen (miss ook voor telefoon)? Is het ook mogelijk om een ipad micro-sim abb (of prepaid) in zo'n internet stick te doen? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als jullie nog vragen hebben stuur ze gerust. mvg raimix |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik mijn iPhone als Accespoint d.m.v. MyWi 4.0 (Jailbreak). Zo heb ik overal internet op mn iPad =]
|
|||
|
|||
Ik ook, maar ik heb ere helemaal niet vor hoeven t betalen toen ik hem downloaden hoe kan dit ( heb wel de originele gedownload )
|
|
|||
|
|||
Hoi luitjes , weet iemand hier een oplossing voor ?
Sinds kort doet mijn mywi raar. Ik kon voorheen gewoon theren , maar sinds kort zie ik wel dat het aanstaat en wat data heeft gedown en ge upload , maar als ik mijn mail app of safari aan doe , dan krijg ik een malding dat data netwerk niet kan worden geactiveert. Ik heb voor alle duidelijkheid niet de trail versi dus had hem ook niet hoeven activeren met rock id. Wat ik wil weten is als er ook iemand hier is met soort gelijk probleem? bvd |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
sorry allemaal als dit een dom blondje vraag is maar:
is dit nou voor ipads ZONDER ingebouwde Wi-Fi? dus voor de "simpelere "ipads? |
|
|||
|
|||
Nee, alle iPads hebben Wi-Fi. Dit is voor de iPads zonder 3G.
En terugkomend op de TS, ik gebruik mijn Android toestel als Portable Wi-Fi Hotspot. Vind het ideaal, het zit in het systeem (ik hoef dus niks extra's te downloaden) en ik kan het ook beveiligen met een wachtwoord. Snelheid is ook 3G. |
|
|||
|
|||
dan is een 3g ipad in verhouding goedkoper tenzij je de mifi ook nog voor andere devices gaat gebruiken. als alleen voor ipad is koop dan een 3g
|
Labels |
ipad, micro-sim, mobiel modem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via je iPad je mobiel gebruiken om te bellen | Cornee | iPad algemeen | 0 | 19-05-11 01:35 |
Idee: Mobiel modem Itouch | Bardfielt | Chat en geruchten | 0 | 10-04-10 18:39 |
Hi eindeloos online mobiel als modem | Sylerr | Overige providers Nederland | 1 | 30-11-09 17:26 |
I modem voor 2.2.1 | Kaan | Desktop-applicaties | 3 | 11-03-09 12:37 |
|
|