Teleurstellend toetsenbordje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren het toetsenbord voor de iPad met dock connector aangeschaft. Best een leuk dingetje en typen gaat een stuk sneller en makkelijker. Boven in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Teleurstellend toetsenbordje
Gisteren het toetsenbord voor de iPad met dock connector aangeschaft. Best een leuk dingetje en typen gaat een stuk sneller en makkelijker.
Boven in het toetsenbord zitten handige snelknoppen zoals we die ook terugvinden op het toetsenbord van je iMac. Jammer is alleen dat je met het toetsenbord niet kan scrollen door je springboard pagina's en dat als je de spotlight toets gebruikt en TW(itter) intikt je niet de app kan openen door met de pijltjestoetsen ernaar toe te scrollen en met enter de app kan activeren. Maar mocht er iemand zijn die weet hoe dit wel kan, dan hoor ik het uiteraard graag.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan idd niet.. Heb het ook niet nodig.. Waar heb ik anders een touchscreen voor? Ik ben tevreden met de iPad keyboard dock..
|
|||
|
|||
Yup, is wel mogelijk in theorie... Maar denk dat het toch sneller is als je gewoon ff met je vinger erop tikt, krijg je ook niet zo'n Windows gevoel
|
|||
|
|||
Scroolen met touchscreen is ook veel handiger dan met een toetsenbord
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone energieverbruik teleurstellend (na 3.0 update) | BeePee | iPhone algemeen | 349 | 03-01-10 16:19 |
Iphone teleurstellend | jocha99 | Archief | 3 | 29-10-08 09:20 |
|
|