Office voor ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kent iemand een goede gratis tekstverwerker, waar je plaatjes en tekst in kan zetten? ALvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Office voor ipad?
Kent iemand een goede gratis tekstverwerker,
waar je plaatjes en tekst in kan zetten? ALvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Koop toch gewoon pages, werkt perfect!
Snap die mensen niet.....iPad van minimaal €499 en niet even €7,99 uitgeven voor zo'n ding ook optimaal te gebruiken Plus denk je dat Apple dat toelaat in officiele app store?? Laatst gewijzigd door Kinsum; 22-09-10 om 23:12. |
|
|||
|
|||
Eerlijk gezegt dacht ik dat ook toen ik deze post 2 uur geleden las...
|
|||
|
|||
Hallo zeg ,
Ik probeer hier gewoon een vraag te stellen en wordt geen antwoordt gegeven alleen maar commentaar. Ik heb me eigen rede om die apps niet te kopen Apple mag blij wezen dat ik dat ding niet allang illegaal had gedownload denken jullie ook niet. Ik vindt dit dus een belachelijk antwoordt. Je kan to h even kijken of er iets is en als je gekeken hebt en niks heb gevonden oke Dan kan je toch beter zeggen : ik heb voor je gekeken en kon niks goedschiks vinden je kan toch beter pages kopen en daar mee aan de slag gaan. Zou dat niet beter zijn . Als ik nog z'n antwoordt krijg ga ik ook geen antwoorden van andere mensen beantwoorden wat ik wel van plan was. Maar als er zulke mensen op dit forum zitten |
|
|||
|
|||
Antwoorden beantwoorden is ook niet nodig....
Maar heb voor je gekeken, zou toch Pages nemen! Laatst gewijzigd door Kinsum; 22-09-10 om 23:28. |
|
|||
|
|||
Heb je gelijk in was even boos.
Bedankt voor je antwoordt |
Labels |
office |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Works of Office voor de iPad? | att iPhone | iPad algemeen | 8 | 26-11-11 15:18 |
iPad: welke office app raden julie aan | BlacksEdition | iPad Apps | 17 | 12-10-11 17:03 |
Welke office app voor ipad | bokkie1978 | iPad algemeen | 5 | 17-02-11 14:56 |
|
|