Single screen games discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar spelletjes die ik met meerdere mensen op 1 iPad kan spelen. Ik ken Flight Control en Fruit Ninja al. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Single screen games
Hallo,
Ik ben op zoek naar spelletjes die ik met meerdere mensen op 1 iPad kan spelen. Ik ken Flight Control en Fruit Ninja al. Zijn er nog andere die leuk te spelen zijn? Bram
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Touch hockey is wel leuk
|
|
|||
|
|||
Marble Mixer is ook leuk, en kan met max 4 man(of vrouw) op 1 ipad
Link : Marble Mixer for iPad for iPad on the iTunes App Store
|
|||
|
|||
The Roswell Game;
leuk en simpel spelletje, die je met 2 tot 4 personen kunt spelen. In de hoeken heb je stuurknuppels; als iemand die begint te bewegen, gaat een ruimteschip ‘vliegen’….. En met die ruimteschip met je dan de ‘gems’ gaan verzamelen….. Ook kun je wapens etc verzamelen – om je medespelers te beschieten. Wie het eerst de meeste gems heeft verzameld…., heeft gewonnen! iTunes |
|
||||
|
||||
The Roswell Game is gratis, dus die ben ik aan het downloaden... Die eerst even testen, en dan volgende week Marble Mixer downloaden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
iTunes 'single of the week' | Gilliam | Chat en geruchten | 0 | 09-01-09 14:20 |
Single user boot probleem | brofi | iPhone algemeen | 9 | 17-12-07 22:57 |
|
|