Nog een iPad vraagje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het nog 2 iPad vragen 1 klopt het dat de iPad niet wordt opgeladen via de USB poort van mijn laptop gebeurt niks als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog een iPad vraagje
Het nog 2 iPad vragen
1 klopt het dat de iPad niet wordt opgeladen via de USB poort van mijn laptop gebeurt niks als ik hem er aanhang voor iTunes. 2 elke keer als ik mijn iPad aan iTunes hang maakt die een reservecopy kan je dit niet uitschakkelen. Al vast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1. Dit klopt. iPad heeft meer stroom nodig om te kunnen laden.
2. Dacht ik wel. Zoek maar even op dit forum of vraagt het aan Google. |
|
|||
|
|||
1. kan zijn dat hij WEL aan het opladen is - als hij op "rust" staat (homescreen).... - bij sommige USB poorten is dat zo...
Maar kan dus zijn dat hij het echt niet doet (zie wouter1981) 2. Bij iTunes/Windows is het de optie "automatisch synchroniseren wanneer deze iPhone wordt aangesloten" Laatst gewijzigd door Sjeltur; 12-11-10 om 17:37. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
Aan de USB poort van mijn netbookje laat hij gewoon op, erg traag dat wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan mijn iPad opladen via USB met m'n iMac 21,5 inch.
Ik las er ook een artikel over op appletips.nl
|
||||
|
||||
Afhankelijk van de laptop kan je het wel of niet opladen. Sommige laptops geven net genoeg kracht om het op te laden. Let wel op dat de laadtijd veel langer duurt en de batterij sneller leeg kan raken..
Beste is dus gewoon via de stopcontact..De batterijduur is lang zat om het weer even in de stopcontact te plaatsen.. |
|
|||
|
|||
ipad opladen via usb poort
Normaal laad de ipad niet op via de usb poort.
met het programma i-charger lukt het wel. het programma is te downloaden op de volgende site MSI Global ? Computer, Laptop, Notebook, Desktop, Mainboard, Graphics and more |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is | radegreef | Koopinformatie Nederland | 166 | 18-06-11 19:14 |
nu nog een ipad? | jeffreyappel | iPad algemeen | 15 | 18-02-11 21:02 |
3g ipad vraagje | b00n | iPad algemeen | 3 | 27-03-10 22:06 |
even vlug nog een vraagje | dendirk | Archief | 2 | 06-10-08 20:19 |
|
|