Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee waar ik nog een ipad2 16gb wifi kan vinden in het wit???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is
Iemand een idee waar ik nog een ipad2 16gb Wi-Fi kan vinden in het wit???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik dacht iets gelezen te hebben over Alkmaar, maar goed, ik denk dat je het beste ff een belsessie kunt beginnen morgenochtend.
Wellicht is het het beste om in een aantal winkels een vrijblijvende boeking te doen. Ikzelf heb nu in 2 winkels een boeking staan. First come, first serve. |
|
|||
|
|||
Doetinchem
|
|
|||
|
|||
Apple store
|
|
|||
|
|||
Hihi .. ja, idd... Applestore. Las overigens wel dat als je een Wi-Fi versie zoekt, MM Arena in Amsterdam ook nog wat heeft liggen. Die heeft relatief gezien een erg grote voorraad gekregen. Als je een 3G versie zoekt dan blijft er niks anders voor je over dan te bestellen en af te wachten!
|
|
|||
|
|||
Tip: Ga naar de site van Dixons, zoek jou model die je wilt hebben en kijk bij winkelvoorraad. Want voorraad is er nog!
|
|
|||
|
|||
Net op de site gechecked. Winkelvoorraad klopt lang niet altijd. Je moet naast de voorraad ook gewoon even bellen om te controleren of ie er wel echt is!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus kijk niet naar de voorraad van de webshop, maar naar de info onder winkelvoorraad. http://dixons.nl/artikel/7127557t611...B3G_64GB_Zwart |
|
||||
|
||||
Wist ik het maar dan was ik er naar op weg.
Iemand een idee wanneer er nieuwe leveringen verwacht worden? Ik vrees het ergste aangezien Apple zelf een levertijd van 3 tot 4 weken hanteert. |
|
||||
|
||||
Hier op ipc in het kopen forum. Wel tegen woekerprijzen
|
|
|||
|
|||
prutsers bij dixons
de voorraad bij de winkels klopt ook niet hoor, je kunt wel een reservering maken, krijgt nergens een email bevestiging en dan bel je en krijg je te horen "de voorraad wordt pas in de ochtend bijgewerkt"... ja en nu kun je nog steeds reserveren... "oh dat is dan een foutje" jaja, dixons is 1 grote fout idd.
|
|
|||
|
|||
Volgens iCentre hebben zij nog voorraad.... althans volgens de site. Of het klopt..????
iCentre - Apple Premium Reseller |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens de verkoper van iFactors in Zoetermeer kunnen ze dagelijks leveringen krijgen. Donderdag 24 maart hebben alle winkels hun voorraden gekregen voor de launch. Ik viste toen achter het net (werd niet gebeld dat ik er een op kon halen ivm reservering). De volgende dag, vrijdag 25 maart dus, werd ik gebeld dat die ochtend een nieuwe levering was aangekomen. Ik zou dus dagelijks een APR en een Mediamarkt/Saturn bevragen, dan heb je er zeer snel één denk ik.
|
|
|||
|
|||
morgen maar ff de MM in de buurt bellen
|
|
|||
|
|||
Voor alle duidelijkheid: Er komen wekelijks gewoon nog leveringen bij diverse winkels. (niet allemaal trouwens) Het aantal is wel zeer beperkt de eerste paar weken. Dus gewoon diverse winkels bellen en laten reserveren. Dan ben je zeker dat je een iPad 2 heb. (afhankelijk natuurlijk hoeveel reserveringen er eventueel al staan)
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag weer diverse winkel gebeld en kreeg aan aantal maal te horen dat het anderhalve maand zou duren tot de eerstvolgende levering.
Op de website van Dixons staat ook begin Mei. |
|
||||
|
||||
De winkels waar ik heb geïnformeerd hadden geen informatie van Apple over nieuwe leveringen en gokten allemaal iets anders... ("over 2 a 3 dagen", "volgende week", "over enkele weken").
Wel boden ze nu allemaal de mogelijkheid tot reserveren, met verplichte aanbetaling en verplichting tot aankoop (zodat je niet op meer plekken reserveert).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand een idee ? | Fullana | Archief | 3 | 11-07-10 16:44 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|