Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb er nog 1 weten te bemachtigen via marktplaats deze komt uit Amerika een zwarte 16 gb met zwarte leren smart cover, prachtig ding dit....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb er nog 1 weten te bemachtigen via marktplaats deze komt uit Amerika een zwarte 16 gb met zwarte leren smart cover, prachtig ding dit.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vond het wel een goede post dat iemand hem net bij de Dixons had gekocht Heb namelijk ook even bij de vestiging bij mij in de buurt gebeld (centrum Amsterdam) en guess what: hadden ze er nog een paar!! Nu hebben ze nog 1x 32gb 3G wit en een paar 64gb (specs weet ik niet).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De leveringen gaan dus sneller dan iedereen verwacht had...
|
|
|||
|
|||
Ja, maar het is wel zaak om er zelf bovenop te blijven zitten en meerdere fora (en Twitter) in de gaten te blijven houden (en in meerdere winkels een reservering te maken). Maar als je dat doet en snel reageert dan kun je wel een iPad2 te pakken krijgen binnen een redelijke termijn.
|
|
||||
|
||||
Bij welke (grote) winkels kun je dan vrijblijvend (zonder aanbetaling) reserveren?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist is het levertijd bij wehkamp van 3 weken naar 2 weken verlaagd.
|
|
|||
|
|||
Komt net (1/4 om 14.25) bij Dixons Zeist in de V&D vandaan. Nog 1 IPAD 64 3G wit te koop.
Laat even horen of het gelukt is. Geen 1 april mop.
Iphone 5C groen 16gb, Imac, Ipad4 wit 64gb Wi-Fi 4G Laatst gewijzigd door ajongebreur; 01-04-11 om 15:48. |
|
||||
|
||||
Ik heb 'm maar gewoon online bij Apple besteld, dan maar even een paar weekjes geduld misschien
|
|
|||
|
|||
Ik ook. Ik moet zeggen, als ik de problemen zie met de schermen (het zogenaamde 'backlight bleeding') dan vind ik het een prettiger idee om een iPad 2 te ontvangen van de tweede batch, ervan uit gaande dat de iPad's die medio april geleverd worden nu pas in productie zijn. Mijn Apple Store bestelling staat nog steeds op 28 april als leverdatum. We zullen zien. Ik heb ruim 40 jaar zonder iPad geleefd dus die 4 extra weken kunnen er ook nog wel bij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Omdat de kop van dit artikel vraagt waar de ipad nog te koop was, dacht ik dat meld ik dus even. Uiteraard kan je hem overal reserveren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Zoetermeer net een 64 GB Wi-Fi + 3G gekocht. Hadden er vlak voor sluitingstijd nog 4.
Allen wit. Had liever een zwarte gehad maar toch super natuurlijk! |
|
|||
|
|||
Bij iFactors in Roosendaal hebben ze nog iPad 2 Wi-Fi modellen.
De iPad's waren achtergehouden omdat vandaag de officiele opening was van iFactors Roosendaal. |
|
|||
|
|||
vandaag een Ipad 2 16gb Wi-Fi zwart gehaald bij de Amac in Amersfoort
|
|
||||
|
||||
Ik werd vandaag gebeld door MyCom dat ik een iPad kon komen halen. Maar ik was al voorzien.
|
|
||||
|
||||
Wit 32 gb
Ik heb vorige week een witte 32 gb alleen Wi-Fi gekocht. Heb bij nader inzien toch liever de zwarte. Overnemen?
|
|
|||
|
|||
Gistermiddag een rondje Leeuwarden gedaan maar zonder resultaat....
Heb mijn pijlen gericht op de MacMe winkel verwacht toch eigenlijks wel dat een Apple winkel meer voorraad krijgt. Toch? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand een idee ? | Fullana | Archief | 3 | 11-07-10 16:44 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|