Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment 1x iPad 2 16gb wit MET 3G op voorraad bij Gigavolt.nl...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op dit moment 1x iPad 2 16gb wit MET 3G op voorraad bij Gigavolt.nl
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en gelijk 100 euries duurder.
|
|||
|
|||
De Mediamarkt in Almere heeft ook nog. Ik weet niet welke en hoeveel aangezien ze achter lagen. Ik heb zelf vanavond een witte 64GB Wi-Fi daar gekocht.
|
|
||||
|
||||
Zag er vandaag nog een stuk of 6 liggen bij de MM in Cruquius. 2x32GB Wi-Fi zwart, 2x 16GB Wi-Fi wit en zwart en een 64GB versie Wi-Fi (geen id of deze met of zonder 3g was) en nr 6..geen id.
|
|
||||
|
||||
Mediamarkt Den Haag krijgt ze nu regelmatig binnen in kleine aantallen, ze zijn wel steeds snel op, ze twitteren ook steeds als ze er weer een aantal hebben zo ben ik er ook aan gekomen een 32GB 3G wit
|
|
|||
|
|||
De mijne verkoop ik. ipad 2 Wi-Fi 32 GB wit. als je interesse hebt stuur je maar een berichtje. incl. smartcover. 540 een mooie prijsje?
|
|
|||
|
|||
Saturn Groningen liggen ze voor het grijpen.
|
|
||||
|
||||
Net een telefoontje gehad van Dixons in Leiden, daar ligt mijn bestelde iPad 64 GB Wi-Fi zwart klaar.
maar ik ben al voorzien, als er iemand deze wilt hebben laat me snel weten dan kan ik je de gegevens geven (zonder extra suffe kosten of zo) je moet deze wel vandaag of morgen ophalen, anders gaat die door naar een ander ! |
|
|||
|
|||
saturn wilrijk: Vandaag een nieuwe voorraad binnengekomen heb er nog één opzij weten te leggen Ik ga 'em straks afhalen!!
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag bij Switch Lier, hadden ze nog 20 stuks 32 Wi-Fi zwart.
|
|
|||
|
|||
@absrnd, heeft iemand al gereageerd?? Ik ben nog voor iemand op zoek en Leiden is te doen.
edit: oepsie.... is al van vorige week.. had ik in mijn enthousiasme niet gezien Laatst gewijzigd door macleentje; 27-04-11 om 22:33. |
|
|||
|
|||
Iemand nog idee waar in Brabant/Zuid-Holland/Antwerpen nog een Ipad 2 64 GB + 3G in het zwart te krijgen is?
|
|
|||
|
|||
ifactors in Roosendaal en Breda even checken!
|
|
||||
|
||||
Ik bied mijn nieuwe 32 gb wikte iPad aan.
|
|
||||
|
||||
Witte bedoel ik natuurlijk hè ....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag is het 6 weken geleden dat ik mijn ipad 2 wit of zwart 16 OF 32GB besteld heb bij Xando in Nijmegen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu nog kijken hoe ik alles goed kan beheren. Heb nu een Ipod 8 Gb voor in de auto (deze zit vol). De Ipad ga ik ernaast gebruiken alleen met muziek, apps en foto's. Iemand tips daarvoor? |
|
|||
|
|||
Vandaag bij Dixons in de webshop 16GB zwart, maar wellicht al niet meer
|
|
|||
|
|||
bij youmac eindhoven op 5 mei ipad 2 besteld en 7 mei al binnen, krijgen bijna dagelijks leveringen. suc6
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand een idee ? | Fullana | Archief | 3 | 11-07-10 16:44 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|