Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vandaag gebeld door iCentre Leidschendam dus die hebben de iPad 2 ook weer op voorraad....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag gebeld door iCentre Leidschendam dus die hebben de iPad 2 ook weer op voorraad.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb op 26 maart (op zaterdagmiddag) een ipad2 en smartcover op icentre.nl besteld. Krijg vanmiddag een mailtje dat "de gehele bestelling of een gedeelte" is verzonden! Aan de verzekeringswaarde van TNT te zien (€500,-) is het gelukkig niet alleen de smartcover Dus zo te zien heeft iCentre een levering binnen gekregen! Jippieeeee
|
|
|||
|
|||
Zojuist een mail gekregen van wehkamp:
Graag informeren we je over de levertijd van jouw Apple iPad2 | webversie Wij vinden het heel vervelend, maar kunnen de door jou bestelde Apple iPad 2 helaas niet binnen de verwachte termijn leveren. Door de enorme vraag naar de iPad 2 kan Apple momenteel niet aan de vraag voldoen. Op dit moment is ook geen indicatie te geven wanneer de iPad 2 wel geleverd kan worden. Je krijgt vanzelf bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten. Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat verrekend met een eventuele nieuwe bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. |
|
||||
|
||||
Balen!
Wel erg dat je nog 30 dagen moet wachten op je geld. |
|
|||
|
|||
30 dagen? dat is niet gezond! had 'm dan bij de online apple stoire gekocht, dan betaal je pas bij levering!
|
|||
|
|||
Leveringen komen idd op gang. Op de release nacht om 3 minuten over 2 bij Apple besteld en zojuist een mail gehad van Apple dat hij verzonden is!
De vervoerder is TNT... dus het lijkt erop alsof ze vanuit Nederland zenden |
|
||||
|
||||
Kan het nog niet geloven (na 2 weken lang regelmatig tevergeefs diverse winkels bezoeken):
Gisteren vlak voor sluitingstijd vrijblijvend op de lijst laten zetten bij MyCom en vandaag al in huis! Helaas niet voor mezelf...
|
|||
|
|||
Heb er voor iemand anders daarstraks één opgehaald bij Saturn Tilburg, waar ze er nog diverse hadden liggen...(ook 16Gb)
|
|||
|
|||
Vandaag een aantal mediamarkts, icenters Mycoms en Dixons afgegaan o.a. In in Den Haag, Rijswijk
Zoetermeer en Leiden, maar er was niets. Kon wel reserveren, het kon wel 3tot 4weken duren pffff. Too bad!!! |
|
|||
|
|||
Ik ben na een tip vanavond naar mediamarkt Alexandrium Rotterdam gereden en de laatste 32 GB Wi-Fi zwart gescoord!
Wat een heerlijk apparaat |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan ik me voorstellen. Ik ben er nu al compleet aan gewend. Ik moet vandaag afscheid nemen van m'n ouwe iPad. Die wordt door de nieuwe eigenaar opgehaald. Afscheid nemen blijft toch nog verrassend zwaar.
|
|
||||
|
||||
Ik mis mijn oude iPad ook erger dan ik had verwacht. Ik ben hartstikke blij met mijn iPad 2 maar wil er toch ook met de tijd nog een iPad 1 weer bijhebben
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt Cruqius had gisteren 5 iPad2 16gb Wi-Fi in de winkel.
|
|
|||
|
|||
Vrijdag bij de mediamarkt in Almere een witte 64gb Wi-Fi+3G gekocht de enige die ze nog hadden, ging eigenlijk voor een zwarte 32gb Wi-Fi+3G maar goed kon niet meer wachten.
|
|
|||
|
|||
Dacht afgelopen vrijdag zal maar eens een iPad 2 gaan kopen, loop de winkel in vraag om een iPad 2 16GB Wi-Fi.
Bleek dat ze er die ochtend weer net 40 totaal binnen hadden gehad van alle modellen en kleuren. Dus 10 min later stond ik weer buiten met nieuwe iPad. Verkoper zei wel dat nieuwe lading wel weer eens 1 tot 2 weken kon gaan duren. Winkel: Saturn Tilburg |
|
|||
|
|||
Gisteren bij de mediamarkt in Rotterdam Centrum waren er een paar witte 16gb Wi-Fi op voorraad, toen ik dit hoorde van de verkoper meteen 1 gekocht
Laatst gewijzigd door Peetjeh; 11-04-11 om 00:35. |
|
|||
|
|||
Mijn ipad2 (zwart 16gb+3g) is onderweg. Wordt vandaag geleverd. Besteld bij icentre.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net bij Gigavolt.nl in Amsterdam een Ipad 2 white 16gig 3g gekocht.
Lag nog op voorraad ze hebben nog een paar oa 64 gig white 3g. Let op wel UK (engeland) versie maar je krijgt er een adapter bij en gewoon garantie.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand een idee ? | Fullana | Archief | 3 | 11-07-10 16:44 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|