Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen nog tips waar ik een iPad 2 16GB wi-fi kan kopen? Online bestellen wil ik niet riskeren, aangezien ik over ruim een week met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mensen nog tips waar ik een iPad 2 16GB wi-fi kan kopen?
Online bestellen wil ik niet riskeren, aangezien ik over ruim een week met vakantie ben. Dan kijk ik er liever in de VS voor of koop hem na de tijd. Bij Mycom was ik net te laat, ondanks dat op de site vermeld stond dat er in Nijmegen nog 1 op voorraad is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
i-Factors in Middelburg heeft er nog genoeg op voorraad.
heb Maandag nog een ipad 2 16 GB Wi-Fi voor een collega gehaald (Zwart).
|
|||
|
|||
Pfoe, niet helemaal naast de deur. Dat ga ik voor sluitingstijd maar net of net niet redden. Toch bedankt voor de tip. Wellicht een optie om morgen voor te kijken.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag in Sittard geweest:
- Bij de AMbridge (premium Reseller) in het centrum: enkel een paar iPad 2 - 16gb 3G+Wi-Fi modellen. Zeer beperkte voorraad - Bij Dixons vestiging in de V&D geen iPads2 - Bij Dixons in het centrum iPad 2 - 16gb 3G+Wi-Fi en 64GB model op voorraad. Nu ben ik zelf opzoek naar een iPad2 - 16GB Wi-Fi model ergens in limburg. Mocht iemand daar nog suggestie voor hebben hoor ik dat graag. |
|
|||
|
|||
De variant met 3G is idd op verschillende plekken nog sporadisch aanwezig.
Vandaag iig geen iPad 2 16GB, Wi-fi zwart op de volgende plaatsen: MyCom (Nijmegen) (volgens de site ook niet in andere vestigingen) Dixons (Tiel) Obbink (Lichtenvoorde, Aalten, Eibergen) iCentre (Ede) High Tech Request (Veenendaal) A-Mac (Den Bosch) Media Markt (Arnhem) |
|
|||
|
|||
Vandaag ook weer even gaan informeren in aantal winkels in Limburg:
- BCC in Beek enkel een paar 64gb modellen - Ivizi (Apple reseller) in Heerlen totaal niets op voorraad - Mediamarkt Heerlen, Roermond, Maastricht niets op voorraad - Mediamarkt Eindhoven had 2 iPad's2 16gb Wi-Fi in voorraad, maar waarschijnlijk gereserveerd. Kortom bijna nergens te verkrijgen. Heb hem zelf maar online besteld. |
|
|||
|
|||
Uiteindelijk vandaag in Middelburg aangekomen bij Ifactors. Daar hadden ze er gisteren 80 binnengekregen. Voor de zekerheid wel eerst gebeld en apart laten houden.
Met dank aan de tip eerder hier. Mijn dank! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand een idee ? | Fullana | Archief | 3 | 11-07-10 16:44 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|